autor | správa | ||
Spike modelár Príspevkov: 38 Moje modely Poslať správu |
ak niekto pouziva littleBee: http://www.banggood.com/Favourite-FVT-LittleBee-PRO-20Ax4-ESC-With-5V-BEC-BLHeli-2-4S-F396-OneShot125-For-RC-Multirotors-p-1048318.html celkom zaujimave, odpada pouzitie PDB |
||
marwi modelár Príspevkov: 215 Moje modely Poslať správu |
vau tak to vyzera fakt zaujimavo, uz len kvoli uspore miesta, skoda ze ja uz som regle kupil. |
||
MidziB modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Caute po dlhsom case, skoda ze som nestihal citat, nieto este prispievat cez vikend, teraz vidim, ze tu bola velmi vyzivna debata . K neclovekovi len tolko, ze je to mlady chalan ktory podla ocakavania (v takom veku) mysli v prvom rade sam na seba. Tiez som vtedy nebol iny. S vekom a rodinou/detmi clovek ziska skusenosti a odstup a prestane si veci tak pripustat a vadit sa s inymi kvoli ich odlisnym nazorom. Pochopi, ze kazdy ma pravo na vlastny nazor a ze si ho moze podopriet tak ako to jemu vyhovuje, nie nevyhnutne iba meraniami, vypoctami a tabulkami. Nestiha popri skole lietat tolko kolko by chcel alebo kolko by bolo treba aby ziskal viac praktickych skusenosti, ale student je to urcite sikovny a schopny tak ho tiez nechajme vyjadrit sa (a zachovajme si zdravu mieru vlastneho odstupu). Uz si s nim nejaky ten tyzden pisem cez FB Messenger a nie je to ziadna tragedia - staci ho len trosku chapat a potom sa od neho clovek dozvie vselico uzitocneho a zaroven moze reflektovat aj svoje vlastne napady a nazory. Ja som velmi rad, ze som ho spoznal a ked vsetko dobre pojde, donesiem Vam ho ukazat nazivo na akciu do Madunic (dufam, ze aj s ostatnymi mojimi detmi) . Spat k teme. Mna by napr. tiez zaujimalo ake by boli vysledky thrust testov a najma prakticke letove vlastnosti quadu "nasej" velkosti s 2600-2700kV motormi a nizkozdvihovymi 5" dvoj- max trojlistami. High kV motory vo velkosti 2205 su pomerne nove, takze odpoved na otazku preco s nimi nelietaju ti najlepsi moze kludne byt, ze sa nestihli preorientovat. Navyse v sucasnosti pouzivane ESC mozu mat problemy s desynchronizaciou pri high kV motoroch, takze to moze byt len ista technicka zotrvacnost co brani prechodu na vyssie kV. Skoda, ze ked som pred asi 6 tyzdnami objednaval moje RS2204 motory z BG, mali (a navyse v akcii) len 2300kV motory. Dnes by som si just objednal 2600-vky aby som k tejto (zatial) teoretickej debate doplnil aj nejake tie testy a prakticke skusenosti s nimi. Viete si asi vsetci predstavit, ze cez montruozne 6-listy asi cesta dopredu naozaj nevedie. Su tazke a maju oproti 2-listom ohromnu zotrvacnost a ano, su menej efektivne. To nabeton. Takze osobne sa priklanam skor k vyssiemu kV (popripade este mozno skor k zvysenemu napatiu baterie - t.j. ak nie 6s, co zas zvysuje hmotnost bat. a komponentov (aby zvladali vyssie nap.), tak aspon 4s HV) ako k zvysovaniu poctu listov alebo zvysovaniu ich uhla nabehu. Zo vsetkych tychto ciest totiz len vyssie napatie a mozno trochu to vyssie kV (pri vrtuliach s mensim uhlom nabehu) vedie k energeticky efektivnejsiemu rieseniu. Zvacsovanie poctu listov k tomu iste nevedie, aj ked uznavam, ze skusit to treba, lebo to moze mat pozitivne prakticke dosledky pre pilota vyhodne aj za cenu vyssej spotreby energie (umozni mu to napr. lepsie a rychlejsie manevrovat - kludne moze byt, ze "sweet spot" budu pre niekoho 3-listy, pre ineho mozno dokonca aj 4-listy - toto ale nemozno potvrdit na 100% kym si ten isty pilot nevyskusa aj napr. setup s viac kV motormi a menej vykonnymi vrtulami apod. - ak to podla Vas uz niekto porovnal a je o tom video, prosim si link(y), velmi ma to zaujima). Ja si zatial dovolim prispiet aspon vlastnymi testami, na ktore som sa konecne zmohol koncom minuleho tyzdna. Moja buduca koptera bude mat nove VGoodRC FireFly 30A 32-bitove regulatory a spominane RS2205 motory. Tak som ich chcel porovnat s motormi z mojho Eachine Falcona 250 a tiez vyskusat vsetky vrtule, ktore som doma nasiel. Vysledok je v dvoch nasledovnych videach (podrobnosti a vysledky testov v popise ku kazdemu videu - co som rad, zda sa, ze testy RS2205 sa pozoruhodne zhoduju s tabulkou publikovanou na BG produktovej stranke motorov RS2205). odkaz na Youtube odkaz na Youtube Toto este bolo s 3s bateriou, pretoze moja jedina 4s padla za vlast ked mi ju sekla vrtula (mal som ju zle upevnenu pocas jedneho rychleho testu nastavenia Betaflightu na mojom EF250 - najprv som myslel, ze je ok, ale neskor jeden clanok napuchol a musel som ho chirurgicky amputovat skor nez by kvoli nemu zhorela cela bat. - a tak mi zostala len (dalsia) 3s baterka). Nasledovne porovnanie bude so 4s LiHV. Ked som uz pri tom, tak napisem aj k akym baterkam som sa napokon dopracoval. Verim totiz, ze su najlepsie na svete. Ale po poriadku: ked som si pozrel toto video Joshuu Bardwella: odkaz na Youtube bolo mi jasne, ze uz nechcem ine ako LiHV baterie. Presne z tych dovodov o ktorych tu vsetci pisete: najviac energie/sily pri co najmensej hmotnosti. Napr. Graphene mi v tomto svetle pripadali ako fajn marketingovy tah s krasnym balenim a nazvom, ale ide v nich len o to, co uz sme si tu aj my pisali davno: ked ma bateria vacsiu plochu elektrod a teda aj vacsiu hmotnost pri danej kapacite, tak ma mensi vnutorny odpor a dokaze davat vacsi prud - to bolo vidno uz pred Graphene na roznych 20C vs. 45C vs. 65C bateriach (HK Nanothech, A-Spec, Zippy, Flymax apod.). Napokon teda vytvorili HK Graphene. Tazke ako krava (4s 1000mAh vazia 145g), ale aspon davaju poriadne prudy. Niekto si zrejme uvedomil, ze donemoty pisat nezmyselne C na obaly asi nie je dlhodoba cesta k uspechu a pokusil sa prerazit s realnymi bateriami, ktore su toho schopne, aj ked cenou za to su ich vyrazne vyssia hmotnost a rozmery. Pekne ich zabalil a v nazve pouzil popularny bajny material a je tu to, co vidime. A zakaznici su napodiv relativne spokojni, lebo baterie naozaj davaju vysoke prudy. Ci budu mat naozaj zivotnost 900 ci kolko cyklov bez zmeny vnutorneho odporu, to sa vacsina z ich uzivatelov aj tak nedozvie kedze pri pouzivani na miniquadoch ich aj tak vacsinou zlikviduju pri narazoch a havariach. Ja som sa teda zameral skor na Bolty. Preto, lebo z HK baterii maju najvyssiu energeticku hustotu a teda aj pri nizsej hmotnosti dodavaju mnozstvo energie. Tie vsak uz v EU wh neboli dostupne snad 3-4 mesiace (a objednanie z Intl wh zabijalo astronomicke postovne), tak som patral po niecom podobnom. A nielenze som nasiel, ale nasiel som aj povodcu myslienky LiHV a to, ze je mozne spojit nizky vnutorny odpor Graphenov s LiHV vlastnostami Boltov a hmotnostou 20C baterii: voila, Revolectrix 1500 mAh 4s Blend435 (=LiHV) 70C baterky. Hladal som na forach a nasiel som same pozitivne info (jeden manik sa vyjadril, ze Revolectrix baterie su podla neho najprisnejsie strazenym tajomstvom celeho RC Hobby) . No a napokon som si pisal rovno s CEOm Johnom Grzanom a ten mi okrem nejakeho toho dalsieho info (ako chystaju GO packy = Graphene Oxide s este vyssimi prudmi a cca na koniec roka aj Blend455 alebo 460 baterie s max. napatim az do 4,55 ci dokonca 4,60V = s vyrazne vyssou energetickou hustotou, na ktorych robia v spolupraci s Applom, ktory ich logicky chce davat do svojich zariadeni aby vydzali najdlhsie na svete) dal aj zlavovy kupon na 10%: revojohn16. Mozete ho veselo pouzivat. Z nasich velkosti tam maju 1200 a 1500mAh 3s a 4s LiHV: http://www.store.revolectrix.com/Products/Blend435-DIAMOND-Label-60C-LiPO-Batteries. 1500mAh 4s bateria vazi rovnako ako spominana Graphene 1000mAh: 145g. Jedine aktualne obmedzenie je (vymysleli si ho nejaki byrokrati starajuci sa o letovu bezpecnost nakladnej dopravy alebo co - vola sa to IATA), ze maximalny pocet baterii v jednej objednavke je len 2 ks. Postovne ale nie je az take strasne - nejakych 20 USD za balik s dvoma 1500-vkami (HK si uctuje nejakych 11-12 USD z EU wh a z Intnl wh su to uz uplne nerealne vysoke cisla). Hlavne nezabudnite do Paypal transakcie napisat poznamku a najlepsie aj na sgstore@revolectrix.com , popripade sales@revolectrix.com poslat email, aby pri odosielani deklarovali hodnotu balika len do 20 USD (popripade menej) aby vam to nezadrzali colnici a nepredrazilo sa Vam to zbytocne. A este jeden tip: zvolte najlacnejsi shipping, ktory Vam ich internetovy obchod dovoli (TNT) - usetrite nieco cez 2 USD v porovnani s Fedexom. Nakoniec to ale aj tak poslu Fedexom, lebo TNT od 1.4. baterie nevozi vobec (myslim, ze preto, lebo v ramci tych novych IATA regulacii sa Lipo baterie nesmu vozit lietadlami, ktore nie su len cisto nakladne, ale vezu aj pasazierov - a take TNT asi vlastne nema), ale dorovnanie ceny uz od Vas ziadat nebudu. Dodanie do 5-6 prac. dni az domov Fedexom je myslim velmi prijatelne. Info o Revolectrix: http://www.revoblends.com http://www.revoblends.com/why-revo/4587587318 http://www.store.revolectrix.com http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1767093&page=277 http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1713503&page=94 Este poznamka k LiHV vs. normalnym LiPo - uz to tu bolo rozoberane, ale nezaskodi zopakovat, ze vacsina modernych nabijaciek podporuje (pripadne po fw upgrade) aj LiHV. Dokonca popularne Imax B6 klony to mozno vedia podporovat taktiez, s open source fw nazvanym Cheali charger. Nemam to overene, kedze mam original B6 Mini (s aktualizovanym oficialnym fw), ale kedze ide o open source, minimalne by sa to tam LiHV podpora mala dat doprogramovat (velmi pravdepodobne sa tak uz stalo). Ak si zoberiete hocijaky cinsky telefon a vyberiete z neho baterku pri plnom nabiti a zmeriate ju, zistite, ze ma 4,35V. Moja zena ma nejaky Doogee Valencia ci co uz dva roky a je v nom LiHV. Teraz sme kupili do rodiny HomTom HT3 (za smiesnych 50 EUR btw) a je v nom 3000mAh LiHV. Takze je dost mozne, ze LiHV nosite vo vrecku uz niekolko mesiacov/rokov a ani o tom neviete. Preco ich teda konecne nedopriat aj Vasim RC modelom? Inak, rozmyslam, ze ak by bol vacsi zaujem, mozno by sa dal cez firmu zorganizovat dovoz nejakej tej vacsej objednavky aby nemusel kazdy platit shipping zvlast. Tam by sa ale musela odviest DPH a mozno by bolo aj nejake to clo, tak neviem, ci by to stalo za to. Firma by na to bola, mame skusenosti s dovozom (ineho typu tovaru) z dalekeho vychodu, no obavam sa, ze by sa nedosiahli zaujimavejsie mnozstva tak aby sa to oplatilo aj so vsetkymi poplatkami. Popripade mi dajte vediet, co si o tom myslite. Revolectrix s tym problem nema, s Johnom to dohodnut by bolo najmenej. |
||
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Mato to ze mas vzdy iny setup a iny nazor je pre mna velkym prinosom. Na zaklade tvojej skusenosti som skusil BL heli regulatory a little bee by som sam od seba asi neobjednal kupoval by som stale kiss za drahe peniaze. Utrapeny po nezdaroch a problemoch s kiss podotykam bolo to mojou chybou mal som na rame malu medzeru na regle pri rane dostaly kiss ranu nakolko nebolo dostatok miesta v priestore pre regulatory. Az neskorsie som si uvedomil aku zataz ma cely ram pri naraze a aku bombu musia dostat vsetky komponenty na koptere. Medzeru som nasledne zvacsil a z dovodu velkej financnej zataze som osadil littlebee a som velmi spokojny. Verim ze by som bol aj s kiss ale blheli mi sadlo a fakt dakujem za to Matovi za to ze je vzdy iny. Dalsi priklad motory Lumenier. Su to vyborne motory no Mato bol zase iny objednal nove emaxy a vysledok? Mam ich na ceste a postavim si zaloznu kopteru s doskou sp3 race + little bee a nove emaxy. Nie je pravda ze sme zatazeny len na kiss a lumenier. Proste vymiename si skusenosti a o tom to je. Keby sme boli rovnaky bola by to nuda. Reagujem len na to ze co mame mam je top nie je to pravda mam doma 12ks readtosky ramy regle vela haraburdia. Ale bavi ma to. Readtosky nezvladaju multishoot ani kiss vytahuju z nich magnety. Su nevhodne nalepene. |
||
LuboSladek modelár Príspevkov: 91 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem za tip s batériami, kúpil som hneď 2x1200mAh 70C a 2x1500mAh 70C, dali sa v jenom package, pošta 29USD, zľava bola 10USD (ďakujem za kupón). Otestujem, zatiaľ mi Turnigy Graphene sedia najviac, na 13,8V sa dostanem až po 15sekundách na plnom plyne pri plnom nabití . Nanotechy už teším začínajú vädnúť neclovek - ja tiež rád uvidím tvoj setup, takže sa nehanbi ja už mám na ceste nejaké veci, nepoužívam vôbec KISS ani o to nemám záujem, lebo ma očarili skôr veci od opensource maníkov (cleanflight, betaflight, raceflight, BL Heli, atď...) Tak načo sa budem obmedzovať a to za viac peňazí, zapojiť to viem - úplne sprostý nie som, nahrať podľa návodu na webe tiež. Takže dookola skúšam nový HW, SW, lietam testujem... Priespievam sem až dačo dorobím a má to nejaký zmysluplný výsledok. Prípadne sa poradím, či niekto s niečim nemá skúsenosť atď... To tu má význam. Som dosť tolerantný a preto nemám až tak problém s tvojimi príspevkami a myslím si, že by si mohol skúsiť trošku fokusovať svoje reakcie všeobecnejšie a brať to tu viac s pokorou a ohľadom na druhých. BTW, odstrelte ma, ale kúpil som si 600mAh 4s 65C som zvedavý, či preletím aspoň minútu na trati . Ak nie, rozletujem to na dva 2S 600mAh a rozbehnem konečne môj projekt pre zimnú halovú sezónu na pretekanie do telocvične. Ďalšia info, dnes sme si vykosili vo Vajnoroch tať (ja som robil geodeta, kolega Kristián kosil), ktorá sa bude lietať v Dubnici 25.6.2016, zajtra spravím ortofotomapu s miestom (GPS súradnice), kde to je, môžete ísť trénovať, budeme ju zrejme kosiť naďalej, aby nezanikla a aj lietať. Pri 4 kolách sa dajú očakávať časy okolo 1:20 (20sekúnd/kolo), pre 6kôl finále to bude teda okolo 2min. O viac ako tri týždne prídu aj bránky a zástavy z tlače, tak to asi spravíme nejaký testing. Som hlavne zvedavý na tú IR časomieru. Mám však v pláne, aby rozhodcovia (spottery) mali v rukách stopky a pre každý prípad merali čas aj ručne podľa obrazu z monitora.
treba myslieť aj na životnosť, keď tomu kúrim, tak to fakt ide rýchlo dole to napätie a batériám to určite neprospieva prekračovať hranice svojho C pri vybíjaní, tak isto aj 10C nabíjanie je fajn , možno pre niekoho, ja mám 15bateriek, takže nabíjam 1C pekne doma v kľude. myslím si že platí, na freestyle Céčiek nie je nikdy dosť... Chceš za 3sekundy vystúpať do 100m, tak baterka musí šlapať. do race idem skôr optimalizovať váhu, preto ten pokus so 600mAh 4s, nepotrebujem zalietať závod a vylietať 450mAh z 2100mAh baterky, takže skúšam takúto stratégiu. |
||
andrej11 modelár Príspevkov: 269 Moje modely Poslať správu |
|||
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
Urcite si pridem vyskusat tu trat do Vajnor. Vyzera to fajn mozno tento vikend by to islo uvidime. Je jedno ci ma clovek KissFc alebo naze alebo SP3race. Vsetko funguje dobre. Podstatne je Hoblovat, hoblovat a zase hoblovat teda ak ma niekto ambicie zlepsovat sa. Mne sice sadol kissfc ale nemam problem zalietat si s hocicim mam doma aj staru kopteru s multishoot a SP3race + betaflight. Kazda doska ma svoje prednosti a svoje choroby a dokonala nie je ziadna podla môjho skromneho nazoru nikomu ho nevnucujem. Lahke koptery malinke mame v plane na zimu aj my mal som moznost predat moje DYS 1806/2300kV nechal som si ich na blsku. nevyuzite regle DYS 20A asi idem objednat ramik nejaky na skusku. Veci mam vsetky doma a vyuzijem tu 25 mW co som objednal ked vravis Lubo ze vysielace dodas ty. Tu su moji adepti : http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-QAV-Sigan-180-GE-FPV-Krieger-FPV-Quadcopter-FramePCB-GE-FPV-XT60-Kit-Rack/32634744562.html?spm=2114.01010208.3.256.vt8PpC&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_4_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10009_10020_10008_10018_10019,searchweb201603_9&btsid=0b5eb114-e6b9-4b88-bdff-6a5da3f2712a http://www.aliexpress.com/item/180-Diagonal-Wheelbase-Carbon-Fiber-Aircraft-Frame-Black-Aluminum-Column-Unassembled/32652615267.html?spm=2114.01010208.3.229.oYTZds&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_4_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10009_10020_10008_10018_10019,searchweb201603_9&btsid=0b5eb114-e6b9-4b88-bdff-6a5da3f2712a http://www.aliexpress.com/item/Carbon-fiber-DIY-mini-drone-FPV-QAV-R-cross-racing-quadcopter-180mm-180-4045-propeller-for/32623670121.html?spm=2114.01010208.3.129.pgmIun&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_4_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10009_10020_10008_10018_10019,searchweb201603_9&btsid=4f23355f-6617-4068-be5e-f44d35c4de96 130 je uz asi moc malinka ale je pred nami sezona blchy maju cas. |
||
Thinky modelár Príspevkov: 1008 Moje modely Poslať správu |
Neclovek si zato moze sam ako sa ku nemu spravaju.. pretoze pametam ako sem prisiel a zacal sa navazat on donich za styl pisania (ciarky bodky) za nazvy za kadejake sprostosti prkotiny srandy.. tak sa teraz ostatny spravaju aj k nemu.. Lubo trat zaujimava snad sa spojime nejak a polietame vseci.. mna vcera frajerka prekvapila.. tak sa vytesujem |
||
Hunter88 modelár Príspevkov: 99 Moje modely Poslať správu |
KKS to kde rastu take frajerky . . . aj jáá chcem Upne závidím ked ťa v tom ešte aj podporuje a kupi ti drona. . . . |
||
marwi modelár Príspevkov: 215 Moje modely Poslať správu |
to musis dobre hladat, ta moja mi kupila baterky oni fakt existuju! |
||
MidziB modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Ved len pockajte ako to este dopadne ked sa zmenia na manzelky . |
||
Thinky modelár Príspevkov: 1008 Moje modely Poslať správu |
|
||
MidziB modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Matolowa, pekne si to zhrnul (a podlozil vlastnymi skusenostami, co je squele). Ja uz mam kupene 2300kV Emaxy, lebo 2600 vtedy v BG nemali. Keby som bol vedel, ze coskoro budu, bol by som na ne pockal :/. To s tymi baterkami si uvedomujem - dokonca az tak, ze teraz riesim, ci by nahodou 2600-vky nezakapali pri punchoutoch na nedostatok stavy z baterie. Predsa len thrust stand testy len s 1 motorom tahanym z baterie su nieco ine ako 4 take motory tahane z tej istej baterky pri poriadnom punchoute. A to riesim spominane pravdpodobne v sucasnosti najvykonnejsie HV Revolectrixy (cize sa nemozem spoliehat na rady typu: pouzi lepsiu baterku ). Testy na stands favorizuju high kV motory, ale realny pocit pilota a najma dosahovane casy v realnom nasadeni (s vrtulami, ktore nieco vydzia - 5030 su najfektivnejsie, ale zato aj najkrehkejsie - takze aspon 5040 ak nie 5045 ci dokonca 5040x3). Takze este raz vdaka za Tvoje info z realneho prostredia. Aku bateriu si pri tom pouzil? Thinky: nadherne video, je vidiet, ze mas ohromny talent a skvelo tu koptu ovladas (mimochodom vynikajuci PID tuning - poslucha Ta bez jedineho zavahania). Fakt uplna parada! Dnes bolo krasne pocasie na lietanie kazdeho druhu - a ja som sa nan smutne dival spoza okien prace a potom ked som sa prechadzal s detmi pomedzi preliezky v Nitrianskom mestskom parku a nad hlavou mi lietalo vsetko mozne od helikoptery cez lietadla, vetrone, rogalo az po paraglidistov zo Zobora. Ej ale ma prsty svrbeli - velmi som sa musel premahat aby som v takej situacii zvladol rolu dobreho manzela a otca a nezdrhol z Nr co najrychlejsie domov a potom na ihrisko... Uh, snad niekedy nabuduce (coskoro) sa mi podari si zalietat v takom pocasi . |
||
LuboSladek modelár Príspevkov: 91 Moje modely Poslať správu |
Dnes sme sa legendárne stretli s chalanmi z Trnavy! Super, ďakujem za návštevu ešte raz (Peter a Peter). Lietajú super, ale Peťo lieta lepšie ako Peťo . Legendárne som vyriešil svoj problém.... neviem, ako ste sa kto učili pracovať v cleanflighte, ale dnes som pochopil záhadu pomalého otáčania môjho quadu.... Zle som si interpretoval parametre Rate a RC Rate a tak isto sú metúce aj ich maximálne hodnoty.. V Rate som dosiahol pre Roll a Pitch hodnotu 1.0 a už to viacej nešlo... ladil som pidy ako hňup na úplne nezmyselné hodnoty, aby som zvýšil reakcie, no len to kmitalo v rôznych manévroch atď... Dnes mi chalani otvorili oči, "posraní programátori" dali na RC Rate rozsah od 0 do 250 a nie 100!!!!!! Aaaaah, trhám si ešte teraz vlasy ako 3 mesiace lietam... Nevadí... O tom je tiež život. Už sa zrejme tak nejdem hnať za váhou, lebo tej som to tiež pripisoval... Samozrejme som teda teraz na úplnom začiatku a je na čase konečne naladiť správne PIDčka... Toľko z môjho poučenia. Ešte k rýchlemu objasneniu týchto parametrov, info je tu: http://blog.oscarliang.net/rc-roll-pitch-yaw-rate-cleanflight/ V skratke pre používateľov PID controleru 1 (Rewrite), Rate nastavuje prakticky to isté čo RC Rate, len je rozdiel, že sa dá nastaviť odozva jednotlivých osí (ROLL, PITCh a YAW), kdežto RC rate ich en násobí a zväčšuje potom túto hodnotu. Takže som objavil riešenie životného problému, ktorého vedľajším produktom bude uľtraľahký race quad, ktorý som už poobjednával. |
||
MidziB modelár Príspevkov: 58 Moje modely Poslať správu |
Skoda, ze si sa tuna na to nespytal skor . Alebo nevyskusal Betaflight s jeho super expom (predtym acro plus - RaceFlight este pouziva stary nazov acro plus). Ake rates Ti vyhovuju? Ja som veru este nemal potrebu dvihat RC rate z 1.0 (ostatne rates u mna este zdaleka nedosahuju 1). Jeden manik si pre lepsiu predstavu a lahsie doladenie svojich rates v RaceFlighte urobil sikovny programik: http://icdark.github.io/RaceFlightRates/ |