Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5
autor správa
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 2. 2016 o 21:19 | odkaz na príspevok
Suhlasim so vsetkym, len chcem dodat, ze planuju aj senzor pre Kontronik - potom nepotrebujes ziadny senzor medzi regulatorom a baterkou. S JLog sa podla mna nedohodnu - Mikado chce vsetko drzat v vlastnej ruke - a presne preto sa mi to nepaci. Mam dve NEO, ale najradsej by som s nimi nemal nic spolocne - bohuzial letove sa mi paci najviac.

Tie tri plyny mi stacia, ale vam poviem - na nitre je NEO strasne otravne ... pozna len V krivku ALEBO aktivny Governor. "¯V¯" krivku napriklad nedostanes. Ak chces zmenit nejaku hodnotu (a nemas VBC), tak musis pripojit k PC. Governor sa da vypnut len odpojenim senzora otacok od NEO... WTF!

Stabilita v rychlom doprednom lete je fakt super - hlavne netreba nic ladit, ono to proste ide

Sparta Vortex vydal novu verziu, ktora podporuje nastavovanie (kompletnej heli aj ladenie) cez Jeti vysielacku. VBC ma sice aj ine vyhody (management bateriek moze byt zaujimavy), ale s nastavovanim cez vysielacku uz nie su jediny
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 2. 2016 o 21:54 | odkaz na príspevok
Senzor kontronik na vbar uz sa tesim .
No jasne ze vo vlastnych rukach inak to cinan vsetko skopiruje ,s cim ma uz mikado dobre skusenosti
ANO VBAR JE ZAMKNUTY ALE JE PLUG&PLAY ale vseto spolu funguje perfektne aj mikado je len obchodnik ktory chce hlavne zarabat.
JETI je len tiez obchodnik ktory chce za svoju vysielacu 1500 eur a kazdy senzor u Jeti tiez nieco stoji .

Kazdy nech lieta co mu vyhovuje ale predebatovat to treba ☺
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 09:18 | odkaz na príspevok
Caute,

Neslo by to nastavit tak, ze plyn by bol pripojeny priamo do prijimaca - standard idle 0-3 + hold a banky by sa prepinali inym prepinacom? Bank switch pouziva kanal 5, motor kanal 1. Ver. 5.3 mala ESC/Throttle na kanaly 3. Neviem presne na co sluzi ten motor. Len pre Nitro? Alebo sa da pouzit pre prepinanie plynu aj pre elektro? Ja myslim, ze ano. Ja by som zapojit master z ESC do prijimaca ch. 3 (lebo planujem pouzit r7003sb), ostatne by som zmenil podla obrazku (rovnako ako bolo vo verzii 5.3). Banky by som menil inym prepinacom ako plyn - ch. 5 priradit k prepinacu podla chuti...

Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 09:41 | odkaz na príspevok
++Maros ano to presne som pisal, ale prichadzas o moznost doladit dany "plyn" bankovym profilom. Co moze sposobit celkom problem.
Moznost ako to obist ak nemas pripecene VBC je tahat kanal plynu priamo z Rx ale tym padom stracas mozny profil na doladenie ineho plynu. Systemove riesenie by bolo rozsirenie poctu bank aspon na 5 povedzme (2 switch kombinator), viac uz by bola ochmatika prepinat.


Maros ak planujes jlog r7003sb neuvazuj, ma vela problemov v implementacii tele zbernice.

stanikg:
vbar este neskoncil verim ze este dojdu dalsie vylepsenia aplikaci do VBC ako je napriklad spolupraca jlog


Jlog spolupraca s velkou pravdepodobnostou nebude. Nieco o tom viem a tak pisem co pisem. Linus to s nimi skusal dost dlho a to ich stanovisko bolo viac nez odmietave.

++ Castle uz ma nieco co som popisoval ako spravny krok ale zas ked pozres ficr maticu uvidis ,ze to posrali. 70% riesenie v cene jlog je tak dobre na 2 veci
http://www.castlecreations.com/products/telemetry-link-sbus2-resources.html


benko:
Suhlasim so vsetkym, len chcem dodat, ze planuju aj senzor pre Kontronik - potom nepotrebujes ziadny senzor medzi regulatorom a baterkou. S JLog sa podla mna nedohodnu - Mikado chce vsetko drzat v vlastnej ruke - a presne preto sa mi to nepaci. Mam dve NEO, ale najradsej by som s nimi nemal nic spolocne - bohuzial letove sa mi paci najviac.


TOTAL LIKE !

++stanikg
VBC je pre mna nepriechodne z 2 dovodov. Nenavidim ked mi niekto nieco nadiktuje. Je to presne porovnatelne s ich rescue rezimom. Funguje, niekomu aj vyhovuje ale nie je to spravne. 3sx uz hodne davno a Spirit rovnako umoznuje presne nastavit ako a co sa ma diat pocas toho manevru. Tu je to ako pises plug-n-play pre blbecka aby to klikol a slo to. TO ano ! Ale ak chcem doladit, NEMAM SANCU. A tak je koncipovane cele to radio. Americke hamburgerove riesenie. 1 WAY, my WAY. NEPACI. Okrem toho nemat makrocells, bolo totalne okriplene a porovnavat taku vec s JETU DS radou, nebodaj 16 ak si spomenul 1500e je totalne galakticky rozdiel. JETI je nadherne otvoreny a dotiahnuty system. Nic mu nesiaha ani len po paty. Zatieni to aj vlajkovky ako 18MZ a to sa uz bavime o 2000e radiach. Takze tak. Pre mna osobne je 14sg budget omnoho prijatelnejsie a otvorenejsie riesenie ako VBC. Sorac. Nie som brandista, skratka racionalna volba.

Pekny den vsetkym.
K.
Bydlisko: ZA
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 11:07 | odkaz na príspevok
Podla mna neprichadzam o moznost doladit dany "plyn" bankovym profilom. Bude len treba prepnut druhy prepinac - takze prichadzam o komfort jednoho prepinaca (po prepnuti plynu sa automaticky neprepne aj bank) - je to o zvyku a preferenciach, kto uprednostni komfort bude mat menej plynov , kto bude chciet mat viac plynov, bude mat mensi komfort.

Tele zbernicou myslis SBUS2 port? Alebo problem s pripojenim SBUS portu k VBAR? Momentalne mam 7003ku pripojenu SBUS portom k CGY750 a SBUS2 k JLOG nezaregistroval som zatial problem. Ak myslis 7003+VBAR - tam staci pridat jeden odpor do kabla pre SBUS prepoj a no problemo. Predpokladam rovnaku situaciu aj pri NEO
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 17:53 | odkaz na príspevok
Zacali sme rozoberat fbl jednotku neo ku ktorej neodmyslitelne patri Vbc ,nie to ze je jeti vynikajuca vysielacka sam som vahal ci VBC alebo Jeti ale kedze mne ide hlavne o lietanie (a vobec nelietam lietadla ) tak plug &play vyhral .nepotrebujem nezmyselne vela plynov a nastaveni.potrebujem zakladne tele udaje hlavne ako je na tom lipo .Vlastnim kosmik a pochybujem ze budem niekedy po lete pedantne skumat log s kosmiku,ked na to nebude dovod co asi nebude kedze pouzivam v heli osvedcene setup a nesnazim sa vymislat uz osvedcene veci a vbar som chcel preto ze viem ze ma skvele letove vlastnosti o ktorych viete sami lebo uz davno lietate napr.spirit ktory si rozumie s Jeti lepsie .
Hlavne nikomu netlacim svoj nazor je to len forum .
LETU ZDAR
Audino
modelár

Príspevkov: 2521

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 19:02 | odkaz na príspevok
chlopi klud,konecne normalna funkcna debata!
pokracujte dalej,zbytok si vyjasnime u nas na Luke pri gulasi,
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 19:28 | odkaz na príspevok
maros
Ano 7003SB mal problem s tele linkom na jlog, asi sa to uz fixlo ked pises ze nemas problem (linus mi to pisal onehda ~2013)

Nuz a plyny. Ak lietam 1300, 1500, 1700, 2000 tak asi banka z 1700 nebude prave optimum pre 2000rpm navyse ak ide o FFF. Ale mozno sa mylim.


stanig
Telemtriu som mal a riesil ked tu este panoval nazor ,ze to je "kacirstvo" Vtedy este VBC nebolo ani v plenke A nikomu nic netlacim, len pisem a ty (vy) citate.
Bydlisko: ZA
stanikg
modelár

Príspevkov: 236

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 25. 2. 2016 o 19:47 | odkaz na príspevok
[quote=Audino]
chlopi klud,konecne normalna funkcna debata!
pokracujte dalej,zbytok si vyjasnime u nas na Luke pri gulasi,
Spravna rec .len teraz ma napadlo ze budem na svadbe za svedka tak dufam ze bude zle pocasie 16.4. Ze to presuniete o tyzden neskor ☺☺☺


Kuro99 to ti taky rozsah otc. Pokrije jeden pastorok ci to este pastorok menis
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2016 o 06:37 | odkaz na príspevok
kuro99:
maros
Ano 7003SB mal problem s tele linkom na jlog, asi sa to uz fixlo ked pises ze nemas problem (linus mi to pisal onehda ~2013)


Mam Jlog2.6 - zrejme iny HW ako bol v 2013 Ten funguje normalne aj s SBUS2 a 7003kou

kuro99:
Nuz a plyny. Ak lietam 1300, 1500, 1700, 2000 tak asi banka z 1700 nebude prave optimum pre 2000rpm navyse ak ide o FFF. Ale mozno sa mylim.


Neviem ci to pojde, ale tak ako som pisal. Moze byt nezavisle prepinanie plynu a bankov. Takze teoreticky pre kazdy plyn mozes pouzit vo vysledku tri roozne banky.
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2016 o 10:19 | odkaz na príspevok
Aha takze Jlog2.6 uz ide, Jlog2 mal problem, odviate vetrom (2013)

Ano plyn mozes pri non-VBC prepojeni NEO tahat osve a mozes osve prepinat banky a osve plyny. Sam si odpovedz ci by sa ti to pacilo.
Ak mam 3 banky a 5 plynov, urcite nebude nieco s kostolnym poriadkom. Uz len dane rpm a 3d vs FFF vie byt rozdielny setup.
Slo by to previazat cez letove rezimy aby sa aspon previazal plyn vs banka a takto to riadit ale stale je tam hendikep kde 2 plyny zdruzene pod 1 bank mozu mat nutnost 2 bank.

Skrz toto vsetko som si zahryzol do jazyka a radsej ostal na "hardcoded" 3 banky = 3 plyny rieseni a ozelel 1 plyn. Ale chyba mi to! A nedpustim tento krok Ulimu. Je to kratkozrake.

NEO lieta ale nejlepsie a najvsestranejsie zo vsetkeho co som doma mal. To je moj nazor.

PS. Ked nad tym rozmyslam
BAILOUT, LOWRPM by mohlo zdielat bank
1500,1750 by mohlo zdielat druhy
2000+ FFF by mohlo okupovat treti
cez zdielane hodnoty na letovom rezime to posielat na mapovane kanaly by mohlo byt (po)riesenie 5 plynov na NEO

hmmm
Bydlisko: ZA
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2016 o 12:09 | odkaz na príspevok
kuro99:
PS. Ked nad tym rozmyslam
BAILOUT, LOWRPM by mohlo zdielat bank
1500,1750 by mohlo zdielat druhy
2000+ FFF by mohlo okupovat treti
cez zdielane hodnoty na letovom rezime to posielat na mapovane kanaly by mohlo byt (po)riesenie 5 plynov na NEO


Tak nejak som to myslel, len s mixami som to nedomyslel Ale poriesit sa to urcite nejako da tak, aby bol uzivatel spokojny.

Teraz ma este napadlo, ze by som nastavil bankswitch na kanal 3 na NEO ale master z ESC by som pripojil priamo na prijimac. Potom by IDLE 0 bol bank1, idle 1 bank 2 a idle2 a idle3 bank3. No musim to poskusat a uvidim
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2016 o 12:35 | odkaz na príspevok
Keby si bankswitch priradil v NEO na 3k prides o moznost na 3k na Rx volit svoje hodnoty plynu , lebo NEO ma predpisane urovne na kanal,ktore indikuju jednotlive banky. Chapes ? Musis poslat level 100, 0, -100 pre obraznost, takze THRO potom musis bud premapovat na Tx na iny kanal Rx ale tam zas ty s 3 pinmi na 7003 si obmedzeny a musis 1 alebo 2 tam sa zas miesas NEU do AIL, ELE , chapes ?


Motor ON indikuje bezny chod motra pre NEO.
Motor IDLE indikuje HOLD , AR mod
Motor OFF indikuje vypnuty motor a NEO posiela 0 uroven na THRO, servo kanal na hold, pusta slucku kde neriesi letovu regulaciu lebo sa pocita ,ze sa model prenasa a pod.

Najjednoduchsie riesenie je nechat 3k v Tx ako THRO , na Rx z 3k tahat plyn do primar ESC (THRO = 3k na futabe implicitne) a v NEO nastavit motor switch na kanal 10 povedzme, resp neuzity zatial kanal. Tam poslat adekvatnu hodnotu z Tx a je to. Teoreticky je mozne poslat len motor ON pre NEO ale neodporuca sa to.

PS. Este 1 poznatok, ak majitel VBC chce lietat aj bailout, musi obetovat 1 bank na tento mod a ostanu mu len 2 plyny. Pretoze bailout ma inu uroven THRO ako IDLE ~ HOLD ktory sa aktivuje na Motor IDLE kde nedojde ku bailout spoolup ale ku softspoolup a to uz radsej AR na zem. Takze suma sumarum IDLE, BAIL, I1, I2, I3 mas 5 plynov ktore pokryju rozumne elektro heli. Ak obetujes BAIL, mozes si dovolit aj I4.
Bydlisko: ZA
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2016 o 12:57 | odkaz na príspevok
Chapem, tak nic . Asi teda pouzijem dva prepinace. Uvidim. Ten motor kanal sa pouziva len ked je pripojene nieco k ESC portu NEO? Takze je jedno aka tam je hodnota ak mam ESC pripojene priamo k prijimacu. Ci?
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 2. 2016 o 13:09 | odkaz na príspevok
V podstate ano ale o Motor OFF nechcem sirit bludy ale mal by byt sity prave na prenasanie heli a pripady pad a pod.

Add 1 pokryje ESC off, Nitro servo failsafe mod
Add 2, mal by mat slucky kde neriesi zbytocne veci. Heli je v neletovom rezime, setrnejsie na palubu.

Ale ano v podstate ti tam staci poslat Motor ON signal a pojde to ok. Ja to mam ale bajdebuk nastavene vratane motor signal a len 3 plyny.

Jedine co ma sralo mat hold na prepinaci kde je aj off, tak som este domixovaval na 2 polohovy switch HOLD poziciu (teda v NEO hantirke Motor IDLE)

Ved dojdi na luku do LM a pokecame viac
No a nezabudni diablika, toho si velmi rad kuknem, v nasich koncinach celkom endemit
Bydlisko: ZA
1 2 3 4 5
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 273 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 7 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 5 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: MarosMT, peterprievidza,