Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
eRsiensi
modelár

Príspevkov: 7

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2016 o 17:25 | odkaz na príspevok
Zdravím vás.
25.3. som si objednával tovar z Baggood.com. Tovar automaticky rozdelilo na 3 balíky. 2 balíky mi boli údajne odoslané, tretí mal byť 27.3.
V tom treťom balíku mám tovar v hodnoote 330,-€ vrátane gimbálu Zhiyun ZI-Tiny2 Tiny2 3 Axis Brushless Gimbal Stabilizer For GoPro Xiaomi Yi SJ4000 http://www.banggood.com/Zhiyun-ZI-Tiny2-Tiny2-3-Axis-Brushless-Gimbal-Stabilizer-For-GoPro-Xiaomi-Yi-SJ4000-p-1020092.html
30.3. (včera) som sa teda ozval, prečo balík odoslaný nebol. Údajne preto, že gimbál skladom nemajú a nebude tak skoro, pretože je to artikel, ktorý sa rýchlo vypredáva. So slovami, že sa postarajú o refundáciu a že ja nemám už v podstate nič robiť, sme sa rozlúčili.
Dnes som sa im ozval opäť, pretože môj order ostal v pôvodnom stave, nič sa nezmenilo, nikto ma nekontaktoval ani emailom. Opýtal som sa, prečo neustále ponúkajú ten gimbál s dodaním 10-15 dní, keď ho nemajú. Odpoveď bola, že ide o duplicitu kariet a môj gimbál nemajú. Čo je hlúposť, pretože tento istý gimbál duplicitne v ponuke na Banggood som nenašiel.
Mám pocit, že ide o zavádzanie zákazníkov a momentálne netuším, čo má robiť. Stretli ste sa už s podobným problémom?
Bydlisko: Martin ( 48 rokov )
neclovek
modelár

Príspevkov: 942

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2016 o 17:54 | odkaz na príspevok
Oni osierajú všelikade, ale neokrádajú. Skús sa ich ešte spýtať, prečo ešte nemáš späť peniaze a ak ti ich nevrátia/nebudú odpovedať, daj si to refundnúť cez paypal, ten sa s BG už vyrovná.
Bydlisko: Bratislava ( 27 rokov )
vchrast
modelár

Príspevkov: 3

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2016 o 20:35 | odkaz na príspevok
ano mal som podobny problem po refundacii mi peniaze na ucet paypal poslali asi do 5 dni
Bydlisko: lipt.hradok
eRsiensi
modelár

Príspevkov: 7

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 3. 2016 o 20:43 | odkaz na príspevok
Edit 21:42 - Gimbál my bol údajne práve zrušený a pošlú iba ten zvyšok položiek s tým, že refundujú peniaze za ten gimbál.
Ďakujem za pomoc.
Bydlisko: Martin ( 48 rokov )
PIOUDY
modelár

Príspevkov: 932

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2016 o 00:06 | odkaz na príspevok
taktiež som mal taký istý problém,po tom čo mi poslali e mail o tom,že tovar dočasne nemajú.(pričom na stránke majú tovar vraj skladom)každý mesiac mi posielali e mail o tom,že mi tovar odošlú o daľší mesiac cca 15-teho asi 3-krát,tak som požiadal o refundáciu a peniaze mám späť.Zaujmavé,že s položkami do 10 eur nieje žiaden problém,to je zvláštne
Bydlisko: SALA VECA ( 36 rokov )
mimimimik
modelár

Príspevkov: 783

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2016 o 16:19 | odkaz na príspevok
BG je spolahlivy obchod mam u nich uz okolo 40 objednavok vsetko prislo v poriadku. Uz aj mne sa stalo ze som nieco objednal a poslali to az o 2 tyzdne kedze to nemali na sklade. Ostatne objednavky vyriesili max do 3 dni. Cize keby si pockal tak urcite by ti to poslali ale urcite mozes to aj zrusit a peniaze ti vratia. To uz je na tebe.
Bydlisko: Tisovec ( 33 rokov )
eRsiensi
modelár

Príspevkov: 7

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2016 o 18:28 | odkaz na príspevok
Peniaze mi dnes prišli na Paypal účet. Mal som napísaný dlhý príspevok o tom, čo sa udialo dnes pri komunikácii s podporou na Banggood a ako to zase pokafrali. A tak iba rada pri drahších položkách, vopred si overte, či majú tovar skutočne na sklade, pretože predávajú aj niečo, čo nemajú, prípadne tak skoro mať nebudú. Zbytočne by vám tam stáli peniaze.
Ďakujem za vaše rady.
Bydlisko: Martin ( 48 rokov )
PIOUDY
modelár

Príspevkov: 932

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 4. 2016 o 20:51 | odkaz na príspevok
mimimimik:
BG je spolahlivy obchod mam u nich uz okolo 40 objednavok vsetko prislo v poriadku. Uz aj mne sa stalo ze som nieco objednal a poslali to az o 2 tyzdne kedze to nemali na sklade. Ostatne objednavky vyriesili max do 3 dni. Cize keby si pockal tak urcite by ti to poslali ale urcite mozes to aj zrusit a peniaze ti vratia. To uz je na tebe.

ja som ale čakal na odoslanie objednávky 2 mesiace nie 2 týždne,každopádne od nich objenávam dalej a mimo nejakých nepríjemností som spoko
Bydlisko: SALA VECA ( 36 rokov )
Marian909
modelár

Príspevkov: 3

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 12. 2019 o 16:24 | odkaz na príspevok
eRsiensi:
Zdravím vás.
25.3. som si objednával tovar z Baggood.com. Tovar automaticky rozdelilo na 3 balíky. 2 balíky mi boli údajne odoslané, tretí mal byť 27.3.
V tom treťom balíku mám tovar v hodnoote 330,-€ vrátane gimbálu Zhiyun ZI-Tiny2 Tiny2 3 Axis Brushless Gimbal Stabilizer For GoPro Xiaomi Yi SJ4000 http://www.banggood.com/Zhiyun-ZI-Tiny2-Tiny2-3-Axis-Brushless-Gimbal-Stabilizer-For-GoPro-Xiaomi-Yi-SJ4000-p-1020092.html
30.3. (včera) som sa teda ozval, prečo balík odoslaný nebol. Údajne preto, že gimbál skladom nemajú a nebude tak skoro, pretože je to artikel, ktorý sa rýchlo vypredáva. So slovami, že sa postarajú o refundáciu a že ja nemám už v podstate nič robiť, sme sa rozlúčili.
Dnes som sa im ozval opäť, pretože môj order ostal v pôvodnom stave, nič sa nezmenilo, nikto ma nekontaktoval ani emailom. Opýtal som sa, prečo neustále ponúkajú ten gimbál s dodaním 10-15 dní, keď ho nemajú. Odpoveď bola, že ide o duplicitu kariet a môj gimbál nemajú. Čo je hlúposť, pretože tento istý gimbál duplicitne v ponuke na Banggood som nenašiel.
Mám pocit, že ide o zavádzanie zákazníkov a momentálne netuším, čo má robiť. Stretli ste sa už s podobným problémom?


Tento obchod je odpad a hnus nič horšie už nie ..objednal som si u nich laserový projektor v hodnote 1500€ a elektrickú kolobežku v hodnote 2159€ a nikdy mi tovar nedošiel !!!!!!!! ..žiadne číslo ktore mi poslali na sledovanie zásielky sa nedalo použiť ...nedá sa ani spočítať koľko krát som ich kontaktoval stal len tie iste odpovede čakajte a.t d nemám ani chuť Otom tu písať lebo som doslova cely roztrasení od zlosti ak by som ich dostal do ruky tak by som ich bez váhania do jedného pozabíjal!!!!!!! ( neviem nájsť v tejto chvíli presne slova ktoré by vyjadrovali čo momentálne cítim) samozrejme som dal aj podnet na vrátenie platby no do dnes nemám nič ani tovar ani moje peniaze sú to neskutočne hovada!!! ..je to tak ako som niekde čítal všetko sú to len sprostí Číňania na Livechte majú vymyslene mena a aj fotografie a nerobia nič len kopírujú a preposielaju odpovede a robia to dovtedy kým to nevzaté ..toľko kráť som osobe vola až jedného dna som sa už nedovolal lebo mi stále hlásilo že telefóne číslo je zrušene !! Sprosté ma okradli viac ako 3659€!!!!!! Plus poistenie ktore som im zaplatil za prepravu 85€
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 12. 2019 o 17:29 | odkaz na príspevok
Ľudia sú nepoučitelní.
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
JurajD
modelár

Príspevkov: 868

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 12. 2019 o 09:55 | odkaz na príspevok
Ale houno, nikdy by sa mi nestalo ze by som nedostal vratene peniaze, zo stoviek objednavok co som tam spravil iba jeden krat som musel riesit vratenie penazi cez paypal. Ostatne 2-3 pripady vyriesil sam BG
Nerozumiem preco sa s nimi vobec natahujes, preco neriesis vratenie penazi priamo cez paypal.
Ak si neplatil cez paypal a ozaj ide o sumu ktoru spominas tak si hlupak, pretoze nikto iny ti neposkytne taku ochranu spotrebitela ako prave paypal.
Este by ma zaujimalo kedy si tovar kupoval, pretoze pokial to cestuje vlakom do Polska tak doba dorucenia moze byt kludne 2mesiace.
Bydlisko: Bratislava
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 170 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 7 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: