Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Compass Rozpätie: 1560 mm Hmotnosť: 4300 g
Kategória: Vrtuľníky Dĺžka: 1372 mm Materiál:
Motor: Scorpion HKIII3026-4035-500
Popis

Osadenie:
Prijimac: Futaba R6203SB
Gyro: vbar silverline 5.3 express
Serva cykliky: 3x MKS HBL850
Servo vrtulky: MKS HBL880
ESC: KOSMIK 200+ HV
Rotorove listy: MS Composit 710
Listy vrtulky: Edge 115
RAIDEN 22.2v 5300mAh 6S1P 35C

ID Modelu: AM1866 | Zobrazenia: 4819 | Pridané: 25. 7. 2012 o 10:32 | Autor: maros

1 2
Autor Správa
Nezbeda
modelár

Príspevkov: 241

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 7. 2012 o 21:23 | odkaz na príspevok
Alfa:
simonic80:
Peto to mysli vdzy ironicky ked si to nekupis v jeho obchode

Ja už obchod nemám

Ved ta stranka stale funguje
Inač krásna heli, nech ti slúži a málo pádov
Bydlisko: Svit ( 53 rokov )
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 31. 7. 2012 o 22:13 | odkaz na príspevok
swalko:
[Nechap to zle, ale na CGY750 je dobreho len malo.


No ako som pisal hned na zaciatku - nemam moc s cim porovnavat. Je to ako s autom. Kto soferoval na Skode 105, tak Octavia je super, a Mercedes chodi sam . Ja som zacal s Walkerou, potom som skusil 3GX na 450kovej heli. CGY750 na 7HV oproti tomu na com som lietal pred tym je pre mna Mercedes. Nastavil som to podla odporucania Futaba Hints a som naozaj spokojny. Po prvotnom nastaveni som len po skusobnom lete znizil zisk vrtulky pre idle 1 (pri silnom vetre zacal kmitat chvost). Ale podla toho co som cital je mozne, ze problem s CGY750 je hlavne v tom, ze predpoklada velmi rychle serva - idealne 255HV/256HV. Ale ako vravim, je to len moj pocit. Kedze sa mi podarilo uz znicit aj 3gx gyro na byvalej Walkere (pri upgrade som priskoro odpojil baterku), tak teraz si asi kupim Beastx a uz budem poznat tri gyra. Mozno buduci rok skusim VBAR. - ked nasetrim .
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
swalko
modelár

Príspevkov: 601

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 04:53 | odkaz na príspevok
maros:
Je to ako s autom. Kto soferoval na Skode 105, tak Octavia je super, a Mercedes chodi sam . Ja som zacal s Walkerou, potom som skusil 3GX na 450kovej heli. CGY750 na 7HV oproti tomu na com som lietal pred tym je pre mna Mercedes.


Pekne si to napisal. Z microbeastu budes milo prekvapeny . Na daku akciu prides? Ze by sme compas videli nazivo.
Bydlisko: rcblog.houseofcode.eu
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 10:41 | odkaz na príspevok
swalko:
Pekne si to napisal. Z microbeastu budes milo prekvapeny . Na daku akciu prides? Ze by sme compas videli nazivo.


S tou akciou to bude problem. Chcel som prist na FunFly do Trnavy, ale nieco mi do toho prislo. Som rad, ked si cez weekend najdem dve hodinky na polietanie . Ale niekedy mozem skocit do Trnavy na letisko - to nemam tak daleko. Inac to CGY som si vybral aj na zaklade tvojich komentarov :

swalko:
Tento tyzden som to s CGY vzdal a dal som do TDR naspat VStabi. Spravil som jeden skusobny let a bolo jasne ze CGY ide naspat
Keby som mal teraz porovnat TDR s CGY proti TDR s VStabi:
CGY - ostre, presne, tvrde, perfektne toci piruety, treba packovat, da sa s nim perfektne autorotovat (nemina energiu rotoru zbytocne)
VStabi - gumove, piruety toci (ale nie tak dobre ako CGY), autorotacie su podstatne horsie (to ma prekvapilo, ale je to tak, asi zbytocne mina vela energie na stabilizaciu).
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
swalko
modelár

Príspevkov: 601

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 11:58 | odkaz na príspevok
Co je tam napisane je pravda. CGY je na packach fakt rychle a piruety mi tocilo najlepsie zo vsetkeho co som skusil. Len to nie je vsetko co od bezpadla vyzadujem. Napriklad vrtulka je na CGY super tvrda, ale mechanika tym strasne trpi. Pri rychlom doprednom lete CGY dvihalo nos, nemohol som sa zbavit vyrazneho plavajuceho prekmitnutia na vyskovke a na kridielkach po zastaveni. Pri tic tococh vrtulka driftuje na jednu stranu a nie je to problem prekompenzacie, ale problem zrejme sposobeny plavanim cez kridielka. S CGY treba vela packovat, pre niekoho vyhoda, pre niekoho nevyhoda. Veci co som popisal som sa snazil riesit asi dva mesiace, mozno by som sa s nimi bol aj zmieril, ale dozralo ma ked mi pri bocnych tic tococh CGY niekolkokrat vykuzlilo polpiroflip (a nestalo sa to len mne), v tu ranu islo prec. Nepaci sa mi tiez ze to vyzera tak ze Futaba na CGY kasle. U Futaby neexistuje podpora, nemas sa na koho obratit s problemom a manual ku CGY je no ... sak vies aky.
Ti co ma dobre poznaju vedia ze ja som s VStabi dako extremne spokojny nebol. Vyskusal som si CGY750, microbeast, G-T5, AC-3X a vsetky tie bezpadla ma priviedli spat tam kde som zacal ... ku VStabi . Momentalne som s VStabi najspokojnejsi.
Bydlisko: rcblog.houseofcode.eu
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 12:27 | odkaz na príspevok
No jedine co som ja schopny zatial vyskusat je rychly dopredny let a nos nedvihalo . Ale tocim len 1800rpm. Na vrtulke mam nastaveny Sports mode a doladil som to ziskom (70% hoover, 60% acro) 3D mode bol naozaj tvrdy. Co sa tyka packovania, zda sa mi, ze takmer nepackujem, ale tento moj dojem moze byt sposobeny tym, ze som predtym lietal na takom zlom stroji . Velku zmenu co som spravil oproti default nastaveniu vo v. 1.2 firmware bolo I gain a D gain. Tieto hodnoty boli nastavene na 200%, zmenil som I gain na AIL a ELE na 35%. D gain na 20%. Dalej som nastavil Control OUT delay na ELE na 9, na AIL na 6, AVCS.DMP mam na 100% na AIL aj ELE, Rate constant na 150%, AIL a ELE control feel na 9, Head response som nechal na default hodnote 2, lebo som cital, ze pri 1 sa serva zohrievaju. Lietal som teraz pri tych 30 stupnovych horucavach, cez obed a po pristati boli serva chladnejsie ako chvostova trubka
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
swalko
modelár

Príspevkov: 601

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 12:45 | odkaz na príspevok
Tie nastavenia mas podla prirucky z internetu, skusal som ich.
Nie je rychlo ako rychlo . Je dolezite ze si spokojny, po prechode zo 450 na 700 aby si aj nebol. Skoda ze byvas tak daleko, ja by som si compasa s CGY fakt rad pozrel .
Bydlisko: rcblog.houseofcode.eu
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 12:54 | odkaz na príspevok
Tak tak, je to podla Futaba hints a zalietam s tym aj ja nejake osmicky, kotrmelce a aj dole hlavou
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 13:12 | odkaz na príspevok
Bydlisko: ZA
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 13:43 | odkaz na príspevok
kuro99:
http://www.mttec.de/mediafiles/Presse/3D0212_Compass 7HV_MTTEC.pdf

maros podla lipo si to bral z rc711 ?


Ano je to tak, priznavam bez mucenia. Kuro, videl som, ze si zakladal temu konektory. Na ESC mam HXT 6mm konektory, ale hadze to blesky pri pripajani ako letna burka. Videl som tie upravy proti iskreniu pomocou odporu, ale neviem ci to je to prave orechove.... Co si myslis, resp. aj dalsi kto mate vacsie elektro heli o tychto konektoroch:

http://www.andersonpower.com/products/standard-powerpole.html

Pomohlo by to proti iskreniu?
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 8. 2012 o 15:47 | odkaz na príspevok
JETI robi prechodove bullet konektory, problem je ale potom s nabudenim ESC. Napr Castle vyslovene potrebuje Shupu aby sa inicializoval spravne.
TJ. s prechodovymi odpormi opatrne.
Ja iskim tiez. A vies co ? Sral to pes Kym ozvaras 5,5 ~6 mm bullet to potrvaaa

++ tie konektory co si dal link ani nepoznam a ostatne ti povedia fachmani

7HV je parada ;]
toto zajonzove polietanie je skratka superfajne
http://www.youtube.com/watch?v=uG6uTANQMDM
Bydlisko: ZA
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 17. 8. 2012 o 10:16 | odkaz na príspevok
kuro99:
7HV je parada ;]
toto zajonzove polietanie je skratka superfajne
http://www.youtube.com/watch?v=uG6uTANQMDM


To video som nepoznal, je to fakt super.

Tak som ho prvy krat rozbil.
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 17. 8. 2012 o 10:38 | odkaz na príspevok
Co sa stalo ? Ake su skody, bgrenda si hodne chvali prave super male naklady na skodovost.

Ozaj nejake videjko nemas ?
Bydlisko: ZA
maros
modelár

Príspevkov: 179

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 17. 8. 2012 o 11:21 | odkaz na príspevok
kuro99:
Co sa stalo ? Ake su skody, bgrenda si hodne chvali prave super male naklady na skodovost.

Ozaj nejake videjko nemas ?


Nizko nad zemou (vzhladom na moje schopnosti) som stratil orientaciu a padol som do kukurice . Skody ak nepocitam rotorove listy a kabinku - 50 Eur. Kabinka sa da dalej pouzivat kedze je laminatova tak aj opravit. Rotorove listy som sa nakoniec rozhodol zobrat Champions 710 FBL (90Euro). Odtrhli sa paky serv na cyklike. Dalej FBL Drive Tube - tie ocka co boli pripojene na dosku cykliky - obe. Drziak lyzi. Drziak zadnej vrtulky a neviem ako sa to povie po Slovensky - Tail Blade Link. Hlavne ozubene koleso a oska rotora. Co ma prekvapilo - neohla sa chvostova trubka . Rotorove listy boli rozmlatene na kasu.

Tak som pridal video z prveho letu. Vystrihal som komentare kameramanky a osoby, tak z toho moc neostalo
Bydlisko: Šaľa ( 53 rokov )
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 12. 2012 o 20:09 | odkaz na príspevok
Ahoj CGY750 ma major update.
Skus potestovat a podel sa o skusenosti.
Dik.
Bydlisko: ZA
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 242 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 3 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 8 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: