Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Home made Rozpätie: 6150 mm Hmotnosť: 17000 g
Kategória: Lietadla - vetrone Dĺžka: 2660 mm Materiál:
Motor:
Popis

DG 1000 M1:3,25

ID Modelu: AM6520 | Zobrazenia: 3844 | Pridané: 19. 12. 2015 o 17:04 | Autor: happy.hippo

Autor Správa
BOravec
modelár

Príspevkov: 576

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 19. 12. 2015 o 17:15 | odkaz na príspevok
Bože, to je tak dávno, čo som sedel za knilom vetroňa. Toto bude lietať samo....
Bydlisko: Bratislava
Fasciman
modelár

Príspevkov: 916

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 19. 12. 2015 o 18:14 | odkaz na príspevok
BOravec:
Bože, to je tak dávno, čo som sedel za knilom vetroňa. Toto bude lietať samo....


Ja naposledy VSO-10 v roku 1993.
Bydlisko: Banská Bystrica ( 53 rokov )
happy.hippo
modelár

Príspevkov: 57

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 15. 7. 2017 o 16:41 | odkaz na príspevok
- konečne, dúfam, že z toho niečo bude

Bydlisko: Stuttgart ( 52 rokov )
bogo
modelár

Príspevkov: 963

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 15. 7. 2017 o 18:26 | odkaz na príspevok
Fasciman:
BOravec:
Bože, to je tak dávno, čo som sedel za knilom vetroňa. Toto bude lietať samo....


Ja naposledy VSO-10 v roku 1993.

Zaujimalo by ma,ako to vidite ako piloti tento konicek .urcite nemate prolem s lietanim s modelom,alebo ak ano aky? Ma to nieco spolocne ak pilotujete ozajske lietadlo alebo model? /to je asi blba otazka /Alebo vobec nic?
Ak mozete napiste nieco o tom urcite mate vela zaujimavych pribehov,postrehov atd.
Urcite by to zaujimalo aj inych nielen mna.
Bydlisko: Zürich ( 56 rokov )
maria
modelár

Príspevkov: 170

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 16. 7. 2017 o 01:11 | odkaz na príspevok
Ja som naposledy sedel za kniplom myslím v roku 2006 a bol to starý dobrí blanik.pri navijakovych štartoch mam 13 lán odtrhnutych a nikdy som ich nevedel zapletat.a teraz k tvojej otazke. Riadiť skutočný vetron a model sú dve úplne odlišné veci.pri naozajstnom vetroni si nemôžeš dovoliť v stupaku ťahať za knipel čo to ide a keď ti to padne do vyvrtky tak si povedať hups.ale piloti,modelari využívajú poznatky z lietania,napriklad že nad svetlim poľom je skôr termika ako nad tmavim,že keď fúka vietor tak proti vetru musí viacej zalomit a po vetre spraviť plochsiu zákrutu,abi išiel stále v stupaku lebo to neni ze tocim na jednom mieste a idem hore,ze na slnečnej strane mraku bude skôr stupak....to sú výhody modelara ktorý lieta aj skutočné vetrone.a co sa týka ovladania tak napríklad keď sa naucis ovládať jeden model tak pri troške šťastia budeš vedieť ovládať aj hoci jake iné,ale na veľkých strojoch je každý tip úplne iný.
Bydlisko: trstin ( 36 rokov )
bogo
modelár

Príspevkov: 963

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 16. 7. 2017 o 08:31 | odkaz na príspevok
Dakujem za zaujimavu odpoved.
Bydlisko: Zürich ( 56 rokov )
Morris
modelár

Príspevkov: 34

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 16. 7. 2017 o 13:16 | odkaz na príspevok
bogo:
Fasciman:
BOravec:
Bože, to je tak dávno, čo som sedel za knilom vetroňa. Toto bude lietať samo....


Ja naposledy VSO-10 v roku 1993.

Zaujimalo by ma,ako to vidite ako piloti tento konicek .urcite nemate prolem s lietanim s modelom,alebo ak ano aky? Ma to nieco spolocne ak pilotujete ozajske lietadlo alebo model? /to je asi blba otazka /Alebo vobec nic?
Ak mozete napiste nieco o tom urcite mate vela zaujimavych pribehov,postrehov atd.
Urcite by to zaujimalo aj inych nielen mna.


Moj pohlad na vec:
V podstate suhlasim s prispevkom kolegu vyssie (maria) Porovnavat sa to neda, na modeli chyba ta spätna väzba. U vetrona pri kazdom zasahu do riadenia citis, co sa s tym lietadlom deje, a mas aj okamzity prehlad o rychlosti (pristroje mas pred sebou). Toto uz sice teraz u modelov umoznuje telemetria, ale aj tak je to ine. Ked letis na vetroni, si s nim ako keby "jedno telo", hovorili sme tomu ze "citis v zadku co sa deje", a nemusis ani sledovat pristroje. Toto u modelu necitis. Dalej si myslim, ze piloti skutocnych vetronov vedia pri lietani termiky s modelom trochu lepsie, co sa tam vo vzduchu deje. Suvisi to s teoretickymi znalostami metodiky lietania v termike, ako aj s ich praktickymi skusenostami. Kazdy stupak je iny,
Bydlisko: Banska Bystrica
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 299 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 5 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 2 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: