Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: LRP Rozpätie: 0 mm Hmotnosť: 0 g
Kategória: Autá - elektrické Dĺžka: 0 mm Materiál:
Motor: LRP X12L
Popis

Vdaka pupidupi-mu som sa dostal k podvozku LRP S10 blast v povodnej konfiguracii, bez elektroniky.
Zatial elektronika zo strady, ale bude treba nieco silnejsie
konfiguracia:

motor: LRP X12L 5,5T 698W
reg.: HK 120A
bateria: LiPO turnigy 4400mAH, 60/120C
12kg servo HK
ovladac - TS4G - Gyro

ID Modelu: AM6375 | Zobrazenia: 10274 | Pridané: 22. 11. 2015 o 20:05 | Autor: canndale


nastrojeny podvozok po…


porovnanie po rozbaleni -…

1 2 3 4 5 6 7
Autor Správa
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 11. 2015 o 16:21 | odkaz na príspevok
rozmerovo 3S vojde, regulator a motor boli vyberane, aby (aspon na papieri) 3S zvladli (LRP x12L 5.5T + HK X-car 120A) - uvidime ked to dorazi , baterku este vaham (2S/3S)
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 11. 2015 o 16:35 | odkaz na príspevok
Na zaciatok by som volil 2S. Uvidis bude to ina kava ako s NiMh.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
bado
modelár

Príspevkov: 1333

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 26. 11. 2015 o 16:44 | odkaz na príspevok
tiez by som dal 2s na zaciatok
Bydlisko: Samorin ( 41 rokov )
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 28. 11. 2015 o 19:48 | odkaz na príspevok
jedna otazocka, ked sa bavime o vyssich vybijacich priudoch, nieje potom idealnejsie ist do konfiguracie lipo 2s2p - 4x clanok? (rozmerovo sa to zmesti a som prekvapeny, ze cena sa moc nelisi) - http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__36055__Turnigy_5000mAh_2S2P_40C_Hardcase_Pack_ROAR_APPROVED_EU_Warehouse_.html
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
Rupeeert
modelár

Príspevkov: 965

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 11. 2015 o 09:17 | odkaz na príspevok
Konfigurácia 2P je používaná pri vyšších kapacitách batérii, tjs nejako od 5000mAh hore. Bývajú s nimi častejšie problémy ako s 1P(osobná skúsenosť) a ak odíde jeden článok je batéria aj tak nepoužiteľná(jedine ak by si odstránil potom ešte jeden článok a mal by si batériu s polovičnou kapacitou). Vybíjací prúd dostatočný pre 1/10 bude mať isto aj 1P(ja som používal Turnigy 3S 5000mAh 30C a stačilo-,,150A,,). Batéria pri tvojich budúcich odberoch(skoro 700w motor a ,,120A regulátor-burst 480A,,) by mala stačiť bohate nejaká takáto: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9956__ZIPPY_Flightmax_4000mAh_2S1P_40C.html. Motor ktorý sa tam chystáš dať je veľmi zaujímavý hodnotami(5,5T motor s 3700kV? Wau). Zohnať pastorok na 5mm osku do auta mierky 1/10 som mal docela veľký problém kedže sa používajú v 1/10 vačšinou malé moduly(0,6) a pitche(48 ), a 5mm oska zase pri 1/8 kde sa používajú vyššie m a p. Som veľmi zvedavý ako to bude šlapať, teším sa na video a držím palce
Bydlisko: Hlohovec ( 33 rokov )
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 11. 2015 o 18:33 | odkaz na príspevok
hm.. ano, prave pozeram, ze to je dalsia drobnost, ktoru budem musiet dotiahnut :/ necakal som ze 0.6 prevod nebude na 5mm osku.. mno nic, mam celu zimu na googlenie
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 11. 2015 o 18:43 | odkaz na príspevok
tie 550 4p motory od LRP maju udajne sialeny vykon [ja som mal 540 4p od nich a nejaky castle sidewinder regler napriklad to vyplo za 3minuty] cital som o tom ako je sct kategoria narocna na baterie, takisto som o tom ako "lrp asi nepredava regulator ktory by zvladal ten motor", takze ked spojim tieto dva poznatky dohromady-> ], zhanal by som co najlepsiu moznu baterku.
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 11. 2015 o 18:54 | odkaz na príspevok
naist 0.6 pastorok na 5mm nastastie nebol az taky problem ako sa zdalo, takze problem zazehnany a uz len cakat na kuriera.. Tiez som zvedavy na ten motor, preto skusam HK regulator ze ked zahori, tak nech to az tak neboli , parametrovo by mal vyhovovat s rezervou.. Trosku mam obavy s prevodov - 0.6 - aby sa neobrusili nahladko po prvom jazdeni
na zaciatok skusim nejaku baterku 2S1P 4000mAh 40C, potom sa uvidi
inak tento motor maju aj vo vyhotoveni 4.5T s vykonom cca 850W, ale na to uz nebolo mozne zohnat regulator v cenach pod 150e..

..ale kedze tento ma 700W max vykon, tak pri 7.2V napajani by prudovo nemal presiahnut 98A, ci zle ratam?
.. zvedavy som aj ja co s toho nakoniec bude -> uz len cakat na kurierov
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 11. 2015 o 21:26 | odkaz na príspevok
Pocitat pocitas dobre ale tvoje vypocty v praxi nefunguju. Opieraju sa o speciikacie vyrobcov nie o realne data a spravanie komponentov.

tu som ti nasiel nejaky pokec zo zahranicneho fora na temu dynamic 10L vs regulatory. Ako vidis, majitel nemal stastie ani s vykonnejsimi 1/8 regulatormi. Podobne som bol ja schopny prehriat 1/8 regler ci uz so spominanym 540 4pdynamic 10, alebo aj len s blbym 540 2p, dakym 600W motorom.

At first, I used a LRP iX8 (stronger than your nosram). Shutdown after some minutes (no matter what pinion was installed in my Losi SCTE 2.0). Was a long story:
LRP iX8: no luck
Hacker Tensoric SC: no luck
Hacker Tensoric 10: no luck
Toro SC 120: no luck
Hobbyking X-Car 120: no luck (condendsators burnt down)
Hacker Tensoric 8: bingo
Motor is awsome with the Hacker Tensoric 8 ESC. But you need to use an external BEC with 2S batteries and you really need very strong batteries. I am using Gens Ace 7000 50-100C and Turnigy 6600 65-130C batteries. And you should also install a motor heatsink with a fan onto the motor.
Seems like LRP is selling motors wich are too strong for their own ESC's .
I think the Tensoric 8 is based on the Hobbywing Xerun 150 which is 50% cheaper. External BEC ist also mandatory for the HW. The only downside is, that this ESC's are big and heavy which could be a problem with the SC10.
In my opinion, this motor is ways too much for the SC10 4x4 in general. Almost to strong for the SCTE. Can't image that this fragile, beld driven car could handle this power. Destroyed several TLR CVDs and outdrives within some weeks on the SCTE 2.0.
Love this motor. Strongest motor I have seen so far.
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 30. 11. 2015 o 22:33 | odkaz na príspevok
heh, mozno by to vyriesi baterka 20C - nedoda tolko stavy, aby to pohorelo, alebo to pusim na existujuce NiMH a nic sa nestane (a ani to moc nepojde )
- zacinam sa celkom tesit na to experimentovanie s ESC, podla popisu co si poslal, budem v optimalnom pripade po nociach prepajkovavat kondenzatory
priznam sa, ze aj ja som pozeral po 1:8 regulatoroch, avsak ako som pochopil, tie su budovane skor na vyssie napatia a motory s vyrazne nizsim KV, kde vykon je skor dotovany voltazou ako amperazou (napajanie do 14-20V, 2-6S a motory cca 2500W!!).. Kazdopadne, je otazka, aky motor dotycny mal (su az do 4.5T - 850W), podla papierov by ten ESC HK 120A mal z pri 2S Lipo zvladnut 5.5 zavitu offroad, a 3.5 zavitu onroad, a pri 3S Lipo 5.5 zavitu onroad a tusim 6.5zavitu offroad.. ale kedze obchdujem s cinanmi aj profesionalne, je mi viac ako jasne, ze to moze vydrzat jednu jazdu a dost
zatial planujem 2S, prave preto, aby to pri prvom rozjazde nezahorelo

... a pre istotu som objednal aj 12kg servo na riadenie
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 12. 2015 o 00:23 | odkaz na príspevok
20c lipolku by si odrovnal a mohol vyhodit ..preto by mozno stalo za pokus kupit 3s baterku, zprevodovat to nalahko na povedzme 45kmh.. a ako vravis, dotovat to viac napatim ako prudom. tie udaje o zavitoch su uplne odveci, v zmysle ze sa nevztahuju na lubovolnu velkost motora, je rozdiel mat 170g motor s 5,5 zavitmi a 270g, 340, 430g atd motor ktory niekto oznaci ako 5,5 zavitovy. 1/8 motory maju tiez 100-120A odber a reglere to zvladaju, neznamena to ale ze v tazkom SCT [ako ta losina spominana na fore] na 2s si nevypyta 10L viacej prudu ako by si pytal 1/8 motor... uvidis ako ti to pojde no, snad to bude stacit
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 12. 2015 o 20:45 | odkaz na príspevok
Prave som vyhrabal na nete specifikaciu regulatora rovnakej serie, tak podla papierov zvladne max 600W pri 3.5T motore... bude zabava ... cinania rataju motor max 3.5T, otacky 9100kV so 600W pocitanych pri 7.2V.., co je zaujimave ked ma regulator trvalo zvladat 120A...
kazdopadne, predpokladam, ze to co regulatory nici su prechodove javy pri nabehu motora

tak som teda naozaj zvedavy

takze dnes prisla pohonna jednotka.. akoze 1/3kg zivej vahy uz ho tam len nadzgat a cakat na ESC
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
PupiDupi
modelár

Príspevkov: 440

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 12. 2015 o 22:22 | odkaz na príspevok
Po tomto uz reklamacie neberiem
Bydlisko: Bratislava ( 40 rokov )
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 12. 2015 o 22:55 | odkaz na príspevok
pochopitelne
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 12. 2015 o 21:19 | odkaz na príspevok
tak.. dnes objednana Turnigy 2S 4400 60C Lipo som zvedavy kedy konecne dorazia vsetky "darceky" z HK
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
1 2 3 4 5 6 7
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 234 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 13 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: