Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
pgrno
modelár

Príspevkov: 164

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 1. 3. 2017 o 19:22 | odkaz na príspevok
Ahojte,
prosim o radu. chcem namontovat do Pipera 1/4 od H9 motor Zenoah G38. Distancne koliky pre motor aj konzolu uz mam. problem je ze tlmic je moc velky a koliduje s predkom. vid foto.

mam vyrezat z prednej steny tak aby sa tam zmestil vyfuk ? tym padom predok kde je zaveseny motor trochu zoslabim a bude to mozno treba pre istotu dodatocne vyztuzovat.
alebo

existuje nejaky iny, resp. da sa vyrobit iny, resp. da sa pouzit flexi rurka ako na 4.taktoch? tym padom nebude kolizia a do kostry nebude treba rezat?

co vy na to?
Bydlisko: BA-Ruzinov ( 46 rokov )
japro
modelár

Príspevkov: 341

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 2. 3. 2017 o 08:50 | odkaz na príspevok
Treba ten motor trocha "vystrčiť" od motorovej prepážky. Tento motor som mal už v troch modeloch a nikdy som problém s výfukom nemal. "Flexi rúra" v žiadnom prípade. To nieje tlmič. Revalo by ti to neskutočne.
Na mojom Stinsonovi mám uchytenie motora takto :
Bydlisko: LM ( 67 rokov )
pgrno
modelár

Príspevkov: 164

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 3. 3. 2017 o 15:08 | odkaz na príspevok
Dakujem za odpoved.
Vyriesil som to modifikaciou draku trupu aby som to tam zmestil.

Mam dalsiu otazku. mozem namontovat karburator na motor otoceny o 180°? mechanicky to ide. na motore je chyteny 2 skrutkami, takze sa to bezproblemov da. teoreticky by mal byt stavany na chod hore aj dole hlavou, pytam sa len pre istotu.

potom este jedna vec. medzi blokom motora a karburatorom je izolacny medzikus. z nejakeho cierneho bakelitu. je to trochu drasticke, ale slo by ho znizit, teda odobrat trochu materialu a tym padom by karburator prisiel blizsie k motoru a lepsie by sa vosiel pod kapotu.
Bydlisko: BA-Ruzinov ( 46 rokov )
japro
modelár

Príspevkov: 341

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 5. 3. 2017 o 15:59 | odkaz na príspevok
No, neviem, ale si myslím, že karburátor by sa mal dať otočiť. Ale neviem, ako je to s tlakom pre palivovú pumpu. Je už to dávno, čo som mal karburátor dole. So Stinsonom lietam 5 rokov a ako som motor pred prvým letom nastavil, tak je. Vôbec som do neho nezasahoval.
S tým plastom naozaj neviem, či by sa dal znížiť. Cezeň tiež prechádza tlak pre pumpu. Asi by bolo treba to vyskúšať a keď to nepôjde, kúpiť origo kus a vrátiť to naspäť.
Bydlisko: LM ( 67 rokov )
pgrno
modelár

Príspevkov: 164

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 8. 3. 2017 o 21:16 | odkaz na príspevok
Dakujem za konzultaciu. Nakoniec to vyzera tak ze karburator ostane v povodnej polohe. necham zatial aj izolacny medzikus. polietam bez kapoty. a ked sa to osvedci budem riesit ako elegantne vyriesit to trcanie spod kapoty.
uz som zvedavy na letovy prejav. pre ten piper je odporucany 26cm dvojtakt. ja som tam umiestnil 38ccm. to bude tahat vsetko co za to zapnem.
Bydlisko: BA-Ruzinov ( 46 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 249 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 10 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: JanoP,