Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2
autor správa
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 18. 2. 2011 o 18:18 | odkaz na príspevok
Kenny McCormick:
postup
trim a subtrim 0
paka serva kolmo, alebo co najkolmejsie na trubku /pri zapnuti a zinicializovani gyra/, vyber taku paku, ktora to splna. Vzdialenost gulicky podla navodu k 500 velkosti.
zapni Tx
zapni vrtas /gyro musi byt v AVCS rezime - Head Lock/
prepni rezim gyra na normal, zisk menej ako polovica a vzlietni. /ak mas rozsah normalu 0-100, tak asi 40, ak je rozsah 0-50 tak cca 30%, kazda Tx je ina/
Chvost bude do niektorej strany driftovat, to odstranis posuvanim serva po trubke na hrubo a jemne upravy docielis skracovanim ci predlzovanim tiahla.
Ked to dosiahnes, vypni vrtas a znova zapni, zapinaj vzdy len v AVCS. Zisk niekde v polovici mozneho. Vzlietni, vyskusaj pirutetu, alebo prudsie kmity chvostom.
Ak chvost nezakmitava po zastaveni, zvysuj zisk, az zacne. Potom zniz tesne pod zakmity.
Lietaj...

ˇUplne presne a jednoducho si to vysvetlil. Super Nechcel som sa už do diskusie zapájať lebo ste to mali dobre rozpísané.
Bydlisko: Trnava, vek-46
killerik666
modelár

Príspevkov: 8

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 19. 2. 2011 o 19:51 | odkaz na príspevok
Ďakujem na popis je to jednoduche ale to čo som ja robil stou 450-kou mi pripadalo jednoduchšie. Nevadí aspoň sa niečomu priučím. Ďakujem všetkým a majte sa pekne
PS: letu zdar
Bydlisko: Hlohovec
PeterG
modelár

Príspevkov: 18

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 2. 2011 o 23:28 | odkaz na príspevok
Alfa:
Kenny McCormick:
postup
trim a subtrim 0
paka serva kolmo, alebo co najkolmejsie na trubku /pri zapnuti a zinicializovani gyra/, vyber taku paku, ktora to splna. Vzdialenost gulicky podla navodu k 500 velkosti.
zapni Tx
zapni vrtas /gyro musi byt v AVCS rezime - Head Lock/
prepni rezim gyra na normal, zisk menej ako polovica a vzlietni. /ak mas rozsah normalu 0-100, tak asi 40, ak je rozsah 0-50 tak cca 30%, kazda Tx je ina/
Chvost bude do niektorej strany driftovat, to odstranis posuvanim serva po trubke na hrubo a jemne upravy docielis skracovanim ci predlzovanim tiahla.
Ked to dosiahnes, vypni vrtas a znova zapni, zapinaj vzdy len v AVCS. Zisk niekde v polovici mozneho. Vzlietni, vyskusaj pirutetu, alebo prudsie kmity chvostom.
Ak chvost nezakmitava po zastaveni, zvysuj zisk, az zacne. Potom zniz tesne pod zakmity.
Lietaj...

ˇUplne presne a jednoducho si to vysvetlil. Super Nechcel som sa už do diskusie zapájať lebo ste to mali dobre rozpísané.

Pozn.: K uplnosti este chyba nastavenie Delay:
- Delay na max pred nastavovanim zisku. Nastavit zisk gyra ako vysie: mal by v HH (HL, AVCS) drzat bez zakmitov pri viseni (piruety az dalej). Zvysovat az do zakmitov (wag), potom vratit naspat (ako popisane vyssie).
- Postupne znizovat delay a skusat piruety. Zastavenie by malo byt ciste, bez prekmitu.
- Znizovat dovtedy, kym prekmitne. Potom zvysit delay na poslednu hodnotu, kedy bolo zastavenie rychle a ciste, ale bez prekmitu.
Bydlisko: okolie PO
Kenny McCormick
modelár

Príspevkov: 499

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 22. 2. 2011 o 23:56 | odkaz na príspevok
pisal ze ma servo z krabice ku kitu. K ESP sa dava align520, cize Delay by som neriesil. Nastavit na 0.
Bydlisko: Prešov ( 56 rokov )
Kenny McCormick
modelár

Príspevkov: 499

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 2. 2011 o 09:35 | odkaz na príspevok
predsa len sme na nieco zabudli: nastavenie mechanickeho limitu potenciometrom "limit" na gyre.
Mal by sa nastavit tak, aby pri maximalnych vychylkach kniplu servo nenarazalo smykatkoch - jazdcom na oske vrtulky /nebrucalo az za dorazom/.

Zabudol som na to preto, ze som to vzdy, aj na fut401, nastavoval na max. - 140%
Ked som to nastavil na menej, nefungovalo to k mojej spokojnosti, zakmity sa dostavili skor.
Ako je to mozne, na to som neprisiel.
Pocas bezneho letu v Avcs mode k mechanickemu dorazu aj tak nedochadza, ale nikomu to neradim takto robit, skuste si to s dorazom a bez, spravne ma byt s obmedzenim drahy, pokial nieje rozdiel vo fugovani...
Bydlisko: Prešov ( 56 rokov )
PeterG
modelár

Príspevkov: 18

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 2. 2011 o 09:55 | odkaz na príspevok
Kenny McCormick:
...
Zabudol som na to preto, ze som to vzdy, aj na fut401, nastavoval na max. - 140%
Ked som to nastavil na menej, nefungovalo to k mojej spokojnosti, zakmity sa dostavili skor.

Divné...
Kenny McCormick:
...
Pocas bezneho letu v Avcs mode k mechanickemu dorazu aj tak nedochadza...

Nemyslim si, dorazy serva je informacia (hlavne) pre gyro, odkial - pokial ma regulacny rozsah a urcite ho aj vyuziva (napr. pri rychlych zastaveniach).
Bydlisko: okolie PO
Kenny McCormick
modelár

Príspevkov: 499

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 2. 2011 o 11:19 | odkaz na príspevok
PeterG:
Kenny McCormick:
...
Pocas bezneho letu v Avcs mode k mechanickemu dorazu aj tak nedochadza...

Nemyslim si, dorazy serva je informacia (hlavne) pre gyro, odkial - pokial ma regulacny rozsah a urcite ho aj vyuziva (napr. pri rychlych zastaveniach).
To zalezi aj od toho, ake rychle piruety mas nastavene /ATV vrtulky v Tx/, pri najhorsom pripade dojde servo az "za roh", snad nezhori, ked uz rok mi takto funguje.
Preto to nikomu neradim to robit takto.

Ze mi to lepsie takto fungovalo, bolo divne aj mne, ale vykaslal som sa na to. Pri gyrach ako mas ty /GP, Logictech../ nastavujes dorazy elektronicky, nie potakom, tam to proste musis urobit ako treba. Ja som mal pocit, ze tym potakom v rezime AVCS sa zmeni nie koncovy bod drahy serva ale plynule skrati draha serva a tym aj zvysi citlivost, a preto mozno tie zakmity. Neviem. A mozno to bolo len subjektivne...
Na jednom vrtulniku s GY401 + HGD201 to mam tak stale.

Vcera som nasadil beastX na PROcko, nastavit dorazy je nutnost, aby si to beast osahal a zistil ci vychylky su dostatocne.
Uz len pockat na bezpadlovu hlavu a dobre pocasie...
Bydlisko: Prešov ( 56 rokov )
Boris77
modelár

Príspevkov: 5

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 17. 5. 2013 o 15:31 | odkaz na príspevok
Cawte najde sa tu dobra dusa ktora mi pomoze z nastavenim vrtulnika Griffin 450?vysielac mam Futaba T-6J hlavne sa mi jedna o nastavenie dosky cykliky pretoze mam pocit ze si to robi co chce mam z toho slusne povedane gulas.

Dakujem
( 54 rokov )
1 2
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 394 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 14 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: