Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2
autor správa
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 9. 2016 o 17:01 | odkaz na príspevok
u mna to vyzera, ze klb na CVD vydrzi viac uzivania ako opacna strana, ktora je zasunuta "dogbone stylom" v unasaci (cup) vychadzajucom z diffu, takze CVD by bol krok vpred (vyhoda je aj,ze neuletia osa ak sa ti nahodou rozpoji zavesenie). Za zachovania rovnakej materialovej kvality, by mal byt dalsim krokom vpred kardan. Otazka znie ci sa ti to vyplati cenovo, ci bude ten vyrobok kompatibilny a ako je vobec kvalitne vyrobeny. Napriklad na jednom z mojich prvych aut som mal dogbones a tie unasace dokonca plastove, nenajazdilo to vela ale nemal som s tym problem pocas doby pouzivania ani s vykonnejsim motorom na 50kmh. Neskor som tam supol striedak a CVDecka, po troch jazdach som mal vyhlodany milimeter v tych "kvalitnych" tuningovych hlinikovych unasacoch co s tym prisli...

ja osobne som si zvazil kedysi, ci chcem tuningovat slabe auta, alebo radsej dat tie peniaze do lepsich a zvolil som to druhe. mam rad ked sa mozem venovat elektronike alebo jazdnym vlastnostiam, nie lamajucim sa dielom a dizajnovym nedostatkom. ale kazdy najde potesenie v inom samozrejme.
pera2008
modelár

Príspevkov: 2549

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 9. 2016 o 19:33 | odkaz na príspevok
suhlasim s eMDeem. radsej setrit na nieco kvalitnejsie ako neustale investovat do toho kaziveho. Tie kardane co si dal su nieco uplne ine ako tie, co si dak na traxxas. Nie je kardan ako kardan
Bydlisko: Kosice ( 42 rokov )
AlbHert
modelár

Príspevkov: 25

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 9. 2016 o 22:53 | odkaz na príspevok
eMDee:
u mna to vyzera, ze klb na CVD vydrzi viac uzivania ako opacna strana, ktora je zasunuta "dogbone stylom" v unasaci (cup) vychadzajucom z diffu, takze CVD by bol krok vpred (vyhoda je aj,ze neuletia osa ak sa ti nahodou rozpoji zavesenie). Za zachovania rovnakej materialovej kvality, by mal byt dalsim krokom vpred kardan. Otazka znie ci sa ti to vyplati cenovo, ci bude ten vyrobok kompatibilny a ako je vobec kvalitne vyrobeny. Napriklad na jednom z mojich prvych aut som mal dogbones a tie unasace dokonca plastove, nenajazdilo to vela ale nemal som s tym problem pocas doby pouzivania ani s vykonnejsim motorom na 50kmh. Neskor som tam supol striedak a CVDecka, po troch jazdach som mal vyhlodany milimeter v tych "kvalitnych" tuningovych hlinikovych unasacoch co s tym prisli...

ja osobne som si zvazil kedysi, ci chcem tuningovat slabe auta, alebo radsej dat tie peniaze do lepsich a zvolil som to druhe. mam rad ked sa mozem venovat elektronike alebo jazdnym vlastnostiam, nie lamajucim sa dielom a dizajnovym nedostatkom. ale kazdy najde potesenie v inom samozrejme.


Akurat skladam kamaratovy TT-01. Vidim to prvy krat nazivo. Mam respekt pred Tamiyou. Unasace (cup) su tam plastove, ale take robustne. Je tam len jednosmerak. Ktovie co to vydrzi. Hlinikovym unasacom by som automaticky neveril. Proste hlinik nema na to vlastnosti. Povrchovu tvrdost, ani klznost. Eloxova vrstva je sice super tvrda, ale na takej malej stycnej ploche to nepomoze.

Ja sa zas rad hram s mechanikou/zelezom. Vela este novych dielov pred namontovanim ladim, a mam z toho pasiu. Zatial sa mi nic neznicilo v takom rozsahu, aby som uvazoval ist do vyssej cenovej kategorie. Aj ked uprimne by ma zaujimalo v com je ten zasadny rozdiel. Predstavujem si, ze ak chytim stlpik v 50kmph, odtrhnem rameno na himote za 130 aj na HPI za 600€. Akurat na himote ma menej boli penazenka. Samozrejme nechcem povedat, ze drahsie auta nemaju zmysel, ale zatial nemam dost skusenosti na to, aby som pochopil rozdiel. To, ze na sportovych masinach sa da predcizne nastavit geometria, a menej vaklaju je ina tema, ale dovolim si povedat, ze vela z toho sa da dosiahnut kutilstvom.

pera2008:
suhlasim s eMDeem. radsej setrit na nieco kvalitnejsie ako neustale investovat do toho kaziveho. Tie kardane co si dal su nieco uplne ine ako tie, co si dak na traxxas. Nie je kardan ako kardan


ten prvy obrazok, bol len pre ilustraciu. Ano. Ta tom druhom obrazku su konkretne kardany pre traxxas, ktorych pevnou sucastou je oska kolesa. Principane tam vsak nie je ziadny rozdiel. Akurat ze, do toho univerzalneho kardanu musis na cervik namontovat napriklad takuto osku kolesa https://images.amain.com/images/large/kyo/kyoum609.jpg plus vyriesit napojenie na diferak. Co tiez nie je neriesitelny problem.
Ale asi ide viac o moje fajnsmekerstvo. Pretoze ak viem kupit 10ks dogbone za 9€, tak ekonomika je jasna. Mozem stracat/lamat/drat "kazdy den jednu".
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 29. 9. 2016 o 23:24 | odkaz na príspevok
v 50tke odtrhnes rameno na vsetkom, obzvlast tvrde prekazky su svina ale je pravda ze lepsie modely vydrzia o dost viac, na autach ako tamiya som lamal veci na narazoch v 10kmh, ci krivych dopadoch na skokoch denne, na lepsich modeloch to vpodstate chcelo fakt umenie/smolu, vid tam videa co som posielal alebo nejake so skokmi mam aj v profile. Takisto lepsie zvladnu vykonnejsi pohon. moznosti na nastavenie je tam viacej, coz nemusi byt pre kazdeho dolezite. diely su samozrejme neporovnatelne drahsie, ked sa uz nieco stane. Pointa je, ze to navrhuju tak, hovorim o 1/8 buggy a truggy, aby to vydrzalo co najviac predtym ako sa to rosype, vymena dielov na zavode = prehra. Zatial co ty si doma vpohode vymenis poloosu ked ti to je treba a si rad, ze ta nestala 25e.

ocividne si ochotny sa s tym hrat, tak to je super, zrucny clovek spravi divy.
LittleZ
modelár

Príspevkov: 131

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 20. 12. 2016 o 22:09 | odkaz na príspevok
Osobne neviem ako je to s Himotom ale mám overenú kombináciu hliník/plast tak ako mám momemntálne slash by som už hliník nepridával - môžeš si pozrieť galériu. Ešte by som časom pridal hliníkové štuple tlmičov ale okrem toho ma nenapadá nič kde by bol hliník účinnejší ako plast Naopak ešte som vymenil zadné ložiskové domky za plastové aj keď boli súčasťou Tekno poloosí a tu sa skrýva odpoveď aj na tvoju ďalšiu otázku ohľadom CVDs a myslím že kvalitné d dogbone dizajnom budú určite lepšie ako no-name CVDs from ebay
Bydlisko: Námestovo ( 30 rokov )
1 2
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 122 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Fv-70,