| Výrobca: | Rozpätie: | 0 mm | Hmotnosť: | 0 g | |
| Kategória: | Lode - motorové | Dĺžka: | 590 mm | Materiál: | laminát | 
| Motor: | asi spalovák | 
ID Modelu: AM1265 | Zobrazenia: 7820 | Pridané: 30. 1. 2012 o 20:05 | Autor: Igor
| Autor | Správa | 
| Michal Kalina modelár   Príspevkov: 270 Moje modely Poslať správu | .. teoreticky by malo byť jedno, aký vrch na to spravíš, dôležité je, aby to dávalo čo najmenší odpor vzduchu ... | 
| ENDAS modelár   Príspevkov: 62 Moje modely Poslať správu | to staváš alebo je to z nejakeho starého člnu ? | 
| Igor modelár   Príspevkov: 81 Moje modely Poslať správu | Je to nejaký starý korpus, ktorý zostal  po zrušenom  modelárskom klube. Nebolo by od veci to využiť a dokončiť. | 
| Igor modelár   Príspevkov: 81 Moje modely Poslať správu |  | 
| Rudko172 modelár   Príspevkov: 29 Moje modely Poslať správu | wow tomu sa hovoria zlate ruky | 
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | Jéé, to je veterán. S týmto sme začínali pred 30 rokmi jazdiť FSR-V 3,5. Je to maďarský trup pôvodne určený na slalom. Bola to moja prvá FSR-ka , mám ju niekde ešte odloženú. Ten offshore náhon tam nepatrí, mala by tam byť klasická stevena a v ťažisku lode bol malý kýl aby sa lodička otočila prakticky namieste. Už si stým jazdil ? | 
| Igor modelár   Príspevkov: 81 Moje modely Poslať správu | Konečne niekto kto ten čln pozná.  Zatiaľ som  s tým ešte nejazdil lebo nemám kryt. Ak ho ešte máš daj nejaké foto ako vyzerá. | 
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | V pondelok lodičku pohľadám a pofotím. Kryt na to nepotrebuješ, stačí ak je rádiopriestor vodotesný. Maďari mali na tom kryt tzv. šuplík, bol to obyčajný textit, ktorý sa zasúval do laminátovej drážky od zrkadla smerom k špicu. Ale nerobilo to dobrotu, lebo v trupe bolo málo vzduchu a veľa vodnej hmly, ktorá spôsobovala skapínanie motoru. Ja som kryt nikdy nemal. | 
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | Lodičku na slovensko doviezol nestor lodných modelárov Zolo Dočkal z Bratislavy. V bratislavskom klube sa potom sériovo vyrábala stavebnica, ktorá bola cez Zväzarm rozdeľovaná v rámci ČSSR. | 
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | |
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | |
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | |
| Igor modelár   Príspevkov: 81 Moje modely Poslať správu |  | 
| Pancer modelár   Príspevkov: 628 Moje modely Poslať správu | Všimol som si, že máš veľmi nízko uložený náhon, s najväčšou pravdepodobnosťou bude model orať vodu a nepôjde do sklzu. Náhon tohoto typu by mal byť umiestnený maximálne na najspodnejšej hrane trupu aby vrtuľa bola poloponorená. Vrtulečku by som ale v tom prípade vymenil za nejakú Octuru alebo K-čko. | 
| Igor modelár   Príspevkov: 81 Moje modely Poslať správu | Rozumiem tomu správne, že je moc ponorená?  Sklon vrtule sa dá nastaviť aj s celým kormidlom, lebo je to na kardane.  Ja stým nemám žiadne skúsenosti. Č sú to za vrtule OCTURA A K-čko? |