Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2
autor správa
igor21
modelár

Príspevkov: 461

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 19. 1. 2011 o 20:36 | odkaz na príspevok
Rad by so pocul zopar nazorov na simulator phoenix. Viem ze je pomerne uznavany, len ma zaujimaju nazory skusenejsich rc helinarov na to, ktore zobrazenie sa im zda najrealnejsie v porovnani k skutocnemu letu s rc helinou. Pouzivam normalny mod (volitelne su tam este zem stale zobrazena, potom bez pohybu -free look, shift look).
Problem je, ze v normalnom mode pouzivam priblizenie modelu cez kolecko na mysi(zoom). V tomto sa to ovlada vcelku fajn(model je vacsi), ale akonahle si ju vzdialim(koleckom mysi odstranim zoom) a ostane malicka vnimam rychlost strasne skreslene najma v tesnej blizkosti ku mne. Najskor sa heli priblizuje pomalicky a v zavere na mna skoci a nestacim sa ani laknut a paf. Takisto sa mi vtedy zda pozadie skreslene a stocene v priestore(nieco ako efekt rybieho oka pri fotakoch). Rad privitam par rad Vas skusenejsich ako si to nastavujete vy a ako to podla vas je co najblizsie realite (s priblizenim alebo radsej nie?) ? Ja to zial este neviem porovnat nakolko som este real vo vzduchu nebol
Bydlisko: Trnava
Audino
modelár

Príspevkov: 2521

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 19. 1. 2011 o 21:29 | odkaz na príspevok
Ked to na teba pafne v sime,bud si isty,ze to pafne aj v reale.Tam sa ti tiez heli vzdaluje a kurewsky rychlo stratis obraz o tom v akej polohe je.Nie som skusenejsi,ale par krtkov som uz vylakal,preto som si na taketo videnie kupil kabinku so ziarivou farbou.Teda aspon sa na to mozem vyhovorit,hahhahahaha.
Brano
team RCPortál

Príspevkov: 3266

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 20. 1. 2011 o 00:18 | odkaz na príspevok
To je normalka.. Si zvyknes casom na to V reale budes mat vacsi respekt pred tym, viac to huci, napacha to vacsie skody a hlavne v tom mas peniaze
Na simulatore si hero, a ides hned lietat po oblohe, v reale sa na to neodvazis.. A ked hej, tak to skonci v zemi a nabuduce to uz nebudes testovat
Bydlisko: Brno ( 33 rokov )
yuri9999
modelár

Príspevkov: 1089

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 1. 2011 o 16:34 | odkaz na príspevok
igor21:
Rad by so pocul zopar nazorov na simulator phoenix. Viem ze je pomerne uznavany, len ma zaujimaju nazory skusenejsich rc helinarov na to, ktore zobrazenie sa im zda najrealnejsie v porovnani k skutocnemu letu s rc helinou. Pouzivam normalny mod (volitelne su tam este zem stale zobrazena, potom bez pohybu -free look, shift look).
Problem je, ze v normalnom mode pouzivam priblizenie modelu cez kolecko na mysi(zoom). V tomto sa to ovlada vcelku fajn(model je vacsi), ale akonahle si ju vzdialim(koleckom mysi odstranim zoom) a ostane malicka vnimam rychlost strasne skreslene najma v tesnej blizkosti ku mne. Najskor sa heli priblizuje pomalicky a v zavere na mna skoci a nestacim sa ani laknut a paf. Takisto sa mi vtedy zda pozadie skreslene a stocene v priestore(nieco ako efekt rybieho oka pri fotakoch). Rad privitam par rad Vas skusenejsich ako si to nastavujete vy a ako to podla vas je co najblizsie realite (s priblizenim alebo radsej nie?) ? Ja to zial este neviem porovnat nakolko som este real vo vzduchu nebol

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na zaciatku podobny problem .Teraz si to priblizujem (nie uplne cca40% z rozsahu) a zvykol som si.Ale rozmyslam to dostat bezdrotovo na velku plazmu.Uz ma nebavi vypliestat oci na notebook a hrbit sa pri tom.
Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou ( 54 rokov )
namor
modelár

Príspevkov: 81

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 23. 1. 2011 o 16:42 | odkaz na príspevok
yuri9999:
igor21:
Rad by so pocul zopar nazorov na simulator phoenix. Viem ze je pomerne uznavany, len ma zaujimaju nazory skusenejsich rc helinarov na to, ktore zobrazenie sa im zda najrealnejsie v porovnani k skutocnemu letu s rc helinou. Pouzivam normalny mod (volitelne su tam este zem stale zobrazena, potom bez pohybu -free look, shift look).
Problem je, ze v normalnom mode pouzivam priblizenie modelu cez kolecko na mysi(zoom). V tomto sa to ovlada vcelku fajn(model je vacsi), ale akonahle si ju vzdialim(koleckom mysi odstranim zoom) a ostane malicka vnimam rychlost strasne skreslene najma v tesnej blizkosti ku mne. Najskor sa heli priblizuje pomalicky a v zavere na mna skoci a nestacim sa ani laknut a paf. Takisto sa mi vtedy zda pozadie skreslene a stocene v priestore(nieco ako efekt rybieho oka pri fotakoch). Rad privitam par rad Vas skusenejsich ako si to nastavujete vy a ako to podla vas je co najblizsie realite (s priblizenim alebo radsej nie?) ? Ja to zial este neviem porovnat nakolko som este real vo vzduchu nebol

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na zaciatku podobny problem .Teraz si to priblizujem (nie uplne cca40% z rozsahu) a zvykol som si.Ale rozmyslam to dostat bezdrotovo na velku plazmu.Uz ma nebavi vypliestat oci na notebook a hrbit sa pri tom.


Ja mám prdlžovací USB kabel 5m a notebok mám pod LCD 82 cm spojené z HDMI kablom (super kvalita obrazu ) a sedím krásne na sedačke a lietam v TV
Bydlisko: Bučany
igor21
modelár

Príspevkov: 461

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 1. 2011 o 07:34 | odkaz na príspevok
Jasne velkost obrazu je tiez dolezita. Ja som zacal pouzivat rezim normal, ale bez priblizenia. lebo ako som pisal vyssie: pri zoome sa sim sprava inak ako bez zoomu a rychlost modelu je vtedy inak vnimana. Takze asi idealne je si to zobrazenie menit. Lebo ak pouzivam jedno a prejdem do ineho(zobrazenia) chvilu som uplne strateny a padam.
Ale zrejme to nebude len simom ...tot to uz je iny problem
Bydlisko: Trnava
yuri9999
modelár

Príspevkov: 1089

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 1. 2011 o 08:29 | odkaz na príspevok
igor21:
Jasne velkost obrazu je tiez dolezita. Ja som zacal pouzivat rezim normal, ale bez priblizenia. lebo ako som pisal vyssie: pri zoome sa sim sprava inak ako bez zoomu a rychlost modelu je vtedy inak vnimana. Takze asi idealne je si to zobrazenie menit. Lebo ak pouzivam jedno a prejdem do ineho(zobrazenia) chvilu som uplne strateny a padam.
Ale zrejme to nebude len simom ...tot to uz je iny problem

Igor neviem ako si postupil na sime,ale ja som robil na zaciatku chybu ze som velice skusal lietat v priestore.Teraz viem ze to bola kravina.ani v reale na krizi by si to nerobil.
Chvostom k sebe visiet do zblbnutia a potom sa pred sebou presuvat sa lava stred prava sem tam pristat.obcas menit pocasie co sa tyka rychlosti vetra.Ked to slo tak potom dalsi chaos.Znova visiet ale nosom heli k sebe.Ked to ide tak potom lahsia tretia vec zastavit rozbehnuty vrt.do visu.Az potom som sa vratil do priestoru znova a pohybovat sa v priestore bolo lahsie ako na zaciatku ked som totalne chaosil od seba k sebe a vydrz dietna. Toto je moj nazor na simulator.
Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou ( 54 rokov )
igor21
modelár

Príspevkov: 461

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 1. 2011 o 09:23 | odkaz na príspevok
No samoska visim kolko sa da a v skusam vsetky mozne polohy. Toto ako tak zvladam a pocko mam vzdy aspon kolko tolko veterne. skusal som aj maximum, ale to uz bola ina zabava, chvilku som zapasil ale potom som uletel ako balon. pocitam ze aj simulator tu helinu hlada este teraz . samozrejme ze uz skusam aj lietat v priestore lebo mesiac len visiet by ma nebavilo. Najlepsie sa mi osvedcilo skusat jeden ukon nejaky cas. Potom si polietam co uz viem. A po nejakej prestavke a par opakovani tie niektore veci uz idu tak nejak lepsie. Co ma ale zaskocilo je skusanie osmiciek. Vcera som myslel ze to rozmlatim. Udrzat heli v jednej vyske a pritom pekne vybrusit kruh bez toho aby som sa nepretocil alebo neprepalil kruh je slusny oriesok. Normalne by som privital rady majstrov ako co najefektivnejsie vyuzit kniple. Zatial sa mi asi najschodnejsie zda packa klopenia sikmo teda mierne v pred a do strany a zaroven jemne natacanie heli v smere zakruty. Len je dost problem udrzat ten spravny naklon kniplov nakolko ide o mm. Zaujimalo by ma ci majstri len jemne tukaju do kniplov a nechaju ich sa vracat do nuly, alebo skor ich maju trvalo jemne vychylene a len ich koriguju do vzajomneho suladu. Asi jednoznacna odpoved nepride Ale urcite to chce cit a kopu hodin cviku.
Bydlisko: Trnava
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 1. 2011 o 09:54 | odkaz na príspevok
Zaujimalo by ma ci majstri len jemne tukaju do kniplov a nechaju ich sa vracat do nuly, alebo skor ich maju trvalo jemne vychylene a len ich koriguju do vzajomneho suladu. Asi jednoznacna odpoved nepride Ale urcite to chce cit a kopu hodin cviku.
Žiadne ťukanie do kniplov ! Každý pohyb kniplom musí byť plynulý .
Bydlisko: Trnava, vek-46
igor21
modelár

Príspevkov: 461

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 24. 1. 2011 o 10:19 | odkaz na príspevok
Tukanie som myslel v zmysle ze knipel na kratky cas vychylim, podla doby ako dlho ho necham vychyleny sa heli nakloni a potom sa pohne rychlostou zavislou na naklone a v ramci gravitacie ma tendenciu sa vratit znova do vodorovnej polohy ...samozrejme pokial nedojde az ku kritickemu naklonu kedy bud pridam na kolektive a prejde do priameho smeru alebo nepridam a ....smerujem po nove listy do predajne Ale ked Alfa pise ze sa to tak nesmie robit beriem ho za slovo. Takze netukat !
Ono bohuzial ked to clovek robi bez dozoru a robi to intuitivne moze sa naucit aj hluposti. Takze o dalsi dovod naviac na ten virtualny zraz na sime. Nerad by som ziskal nejake zle navyky kym sa dostanem k realnej heline (skor kym to umozni pocko, protos uz by aj bol ). Len ako to riesit. Kto z profesionalov by sa podujal ? Myslim ze by sa to dalo aj v ramci bussinessu teda nie zadarmo (nic nie je zadarmo a cas uz vobec nie). Ak je to blbost kludne ma stopnite!
Bydlisko: Trnava
miggy
modelár

Príspevkov: 119

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 9. 6. 2011 o 20:22 | odkaz na príspevok
Dúfam, že nikomu nebude vadiť, ak sa priživím v tomto príspevku, ale chcel by som sa skúsených opýtať, či pri zdvihnutí heliny do vzduchu má táto ostať voľne visieť, alebo sa má začať uberať do strany. Samozrejme, že v Phoenixe. Mám totižto problém, že akonáhle zdvihnem (hociktorú) helinu do vzduchu, začne sa pomaly poberať do strany a postupne naberť na rýchlosti.

Ďakujem

P.S.: Som zvedavý, kedy sa dostanem ja na tie osmičky ako Igor
Bydlisko: Banská Bystrica
tomanos
modelár

Príspevkov: 118

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 9. 6. 2011 o 21:14 | odkaz na príspevok
Od toho je to simulátor, že ti simuluje let heli a žiadna heli ti nebude sama len tak stáť priklincovaná kam ju zavesíš.
Vrtulník musíš mať celý čas v rukách a je úplne normálne, že má snahu niekam uhnúť. Je to ako gulička na tácke. Ak ju chceš udržať
v strede a na mieste, stále musíš niekam naklápať.
Bydlisko: Cífer ( 49 rokov )
miggy
modelár

Príspevkov: 119

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 9. 6. 2011 o 21:49 | odkaz na príspevok
Ďakujem za odpoveď, aj keď som dúfal v lepšiu Som strašne rád, že mám simulátor, lebo to čo som stihol v ňom za polhodinku by v reáli stálo viac ako nové auto
Bydlisko: Banská Bystrica
Audino
modelár

Príspevkov: 2521

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 10. 6. 2011 o 06:13 | odkaz na príspevok
Žiadne ťukanie do kniplov ! Každý pohyb kniplom musí byť plynulý .

Plynule sa mi trasu ruky.Co s tym,pan doktor?
Pojdete do pekarne posypat kolace!
Timo
modelár

Príspevkov: 1248

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 10. 6. 2011 o 07:56 | odkaz na príspevok
Audino:
Žiadne ťukanie do kniplov ! Každý pohyb kniplom musí byť plynulý .

Plynule sa mi trasu ruky.Co s tym,pan doktor?
Pojdete do pekarne posypat kolace!

A ako chodíš cikať? to vždy ideš z WC vysmiaty?
( 49 rokov )
1 2
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 289 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 5 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 5 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: