Výrobca: | Nine Eagles | Rozpätie: | 2008 mm | Hmotnosť: | 980 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone | Dĺžka: | 1210 mm | Materiál: | EPP |
Motor: | C2835 - 1050KV |
ID Modelu: AM2526 | Zobrazenia: 2134 | Pridané: 26. 1. 2013 o 17:04 | Autor: mawerick
Autor | Správa |
mawerick modelár Príspevkov: 88 Moje modely Poslať správu |
Podarilo sa!!! Skúsený modelári mi odpustia - som začiatočník.... Pomerne dlho som riešil krídelká ako pristávacie klapky (dúfam, že toto sú tie správne pomenovania). Keďže som sa dozvedel, že SkyClimber potrebuje pri pristátí "nezvykle" veľký priestor - to bude vďaka vysokej plachtivosti modelu - a funkcia klapiek by mu pritom mala pomôcť, chcel som aby mi to fungovalo, obzvlášť, keď to jeho setové vybavenie poskytuje. Pri prvých pokusoch (a pri zapojení, v akom som ho dostal) pri zapnutí klapiek išlo jedno krídelko hore a druhé dole. To som vedel aj napriek tomu, že som z lietaním začal len nedávno a vo všetkých týchto veciach sa len orientujem, že to rozhodne nie je dobre))). Po prečítaní nespočetných fór a diskusií, návodov a rád som to skombinoval takto: vyradil som y-kábel z kanálu 1, pravé krídelko som zapojil do kan. 1 a ľavé do kan. 6 na prijímači. Na vysielači mám nastavené krídelká 50%(setovka J5 pro: F-P prepínač klapiek-MIX hore) a klapky 100%(prepínač dole). Neuveriteľne jednoduché a ono to funguje. Skúsenejší sa určite môžu čudovať, že čo to tu vlastne riešim, ale pre niekoho, kto sa s tým nikdy nestretol, to nie je tak celkom samozrejmé a pre začiatočníka je aj toto "španielska dedina". Niekedy by sa naozaj zišla rada typu: toto vytiahni odtiaľ a toto zapoj sem))). Ak by teda toto niekomu, kto si s tým nevie dať rady tak ako ja, pomohlo, tak budem rád. |
mawerick modelár Príspevkov: 88 Moje modely Poslať správu |
Zálet a prvé lety ukázali, že je elektronika naozaj v poriadku... a podľa všetkého aj všetko ostatné. Elegantný model lieta tak ako vypadá a tak som naozaj spokojný. Môj syn, prvý krát na kniploch (okrem 2x zhruba po polhodinke na simulátore) s ním vzlietol, zakrúžil a pristál. Pre neho som ho chystal, tak som rád, že si na začiatok takto rozumejú. Nakoniec sa mi podarilo dať tento vetroň do celkom slušného stavu a to aj za prispenia všetkých, ktorí mi dobre poradili, čo mám ako urobiť a usmernili ma, za čo im ďakujem. |