Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 10. 2. 2012 o 20:50 | odkaz na príspevok
kuro99:
Marek1:
nemôžem si pomôcť ale je to ten istí spôsob len ináč prevedení ale tiež na pevno Manual SAB http://www.goblin-helicopter.com/shop/manual/Manual_Goblin_700_Rev1_Eng.pdf
Compas to má inak to áno tam to je tak povediac na mäko.......


Marek podla mna to rovnako nie je spravene, nechem sa uz sporit. Nemal som v ruke ani golbina ani dfc. Nie som taky skuseny ako vacsina ludi tu.

Podla mna rozdiel je v tom, ze tu je tato suciastka H0081-S. Nie je tu 1 srob ako pri dfc ale 2 M3. Obidve zapustene do tejto suciastky.

Pozri len hovorim co mi bolo povedane. Bert nalietal na golinoch 200+ na modrom a 150+ na zelenom, tomu uz aj nalozil. Udajne tieto sucistky nemenil. Ano je to sponzorovany pilot, ano moze ohybat fakty. Nemam ten pocit. Ked si vsak precitas goblin manual cely, zistis ze odporucany servis interval hlavy je 20letov. Udajne dochadza ku strate rigidity. Nuz odpovie si asi kazdy sam.

Ano je to obchod nieco za nieco.

bol si rýchlejší :- )))
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 00:59 | odkaz na príspevok
kto z vas lieta tiahla a gulace bez servisu respektive bez vymeny na trexoch celu sezonu aktivnom lietani a mozeme sa bavit kolko vam vydrzia ako nove
mravecm1
modelár

Príspevkov: 608

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 08:53 | odkaz na príspevok
Pokial sa bavime o tiahlach medzi cyklikou a gripmi, tak tie tam mam urcite viac ako 1rok (tie ostatne uz to bude aj 2roky) a zatial nevidim dovod, preco by som ich menil. Samozrejme ze su trosiiiicku volnejsie, ako ked boli nove, ale to je zatial zanedbatelne.
Samozrejme, ze ich kontrolujem a dokonca aj ovela castejsie, ako tych spominanych 20 letov u GOBLINA.
LENZE rozdiel je v tom, ze ja koli tomu nemusim nic rozoberat, dokonca nepotrebujem ani len srobovak vziat do ruky a ta kontrola mi zabere vsehovsudy 10 sekund To ale urcite neplati v pripade kontroly u DFC. A hlavny problem vidim v tom, ze unavu materialu na tom srobe, co drzi tiahlo, si volnym okom ani nemusis vsimnut
mravecm1
modelár

Príspevkov: 608

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 08:58 | odkaz na príspevok
a este jedna vec, ak taky GOBLIN odporuca kontrolu po 20 letoch, tak u DFC by som to objektivne tipoval na OVELA CASTEJSIE
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 09:08 | odkaz na príspevok
Marian u SAB ja predpokladam, ze to odporucane 20 letove kontrolovanie hlavy je na udrzanie 100% kondicie, nie zasah pred rozpadom. Plus hovoria o strate rigidity, nie moznosti fatalneho zlyhania. A este 1 vec. Shim Washers ~ distancne podlozky ? Co tymto mysleli presne v heli zargone ?

++ Jiri napis nam tak v skratke tvoje pocity z DFC prosim Ta, nech uz niekto kto to realne pouziva nieco napise
Ako to lieta, co je lepsie, co je horsie. Siel by si do toho este raz ? Mate to tam 2ja ak som spravne zachytil, N aj E 700, tak ?
Popis nieco , DIK.
Bydlisko: ZA
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 09:11 | odkaz na príspevok
Jiri:
kto z vas lieta tiahla a gulace bez servisu respektive bez vymeny na trexoch celu sezonu aktivnom lietani a mozeme sa bavit kolko vam vydrzia ako nove

ja vždy pred sezónou mením všetky guláky na cyklike za nové, potom lietam celú sezónu, samozrejme ak sa pri páde niektorý poškodí a natiahne, tak ide hneď nový
a čo sa týka servisu a údržby, keď mám heli doma na stole, tak občas vyckaknem guláky a poriadne ich poutieram od mastnoty a prachu
za rok nenalietam viac ako 150 štartov na 600n a 100 štartov na 700n
myslím si, že to neplatí len na align, ale o každom jednom nitre všeobecne...
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 09:21 | odkaz na príspevok
mravecm1:
Pokial sa bavime o tiahlach medzi cyklikou a gripmi, tak tie tam mam urcite viac ako 1rok (tie ostatne uz to bude aj 2roky) a zatial nevidim dovod, preco by som ich menil. Samozrejme ze su trosiiiicku volnejsie, ako ked boli nove, ale to je zatial zanedbatelne.
Samozrejme, ze ich kontrolujem a dokonca aj ovela castejsie, ako tych spominanych 20 letov u GOBLINA.
LENZE rozdiel je v tom, ze ja koli tomu nemusim nic rozoberat, dokonca nepotrebujem ani len srobovak vziat do ruky a ta kontrola mi zabere vsehovsudy 10 sekund To ale urcite neplati v pripade kontroly u DFC. A hlavny problem vidim v tom, ze unavu materialu na tom srobe, co drzi tiahlo, si volnym okom ani nemusis vsimnut

ono záleží s akou heli(nitro-elektro), aj kde a v akom prostredí lietaš!!
je rozdiel ak lietaš pernamentne na trávnatom prašnom letisku, alebo na asfaltovom (beónovom)
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
Ludo_ZA
modelár

Príspevkov: 567

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 19:04 | odkaz na príspevok
Bydlisko: ČR ( 36 rokov )
Erich001
modelár

Príspevkov: 809

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 20:42 | odkaz na príspevok
preco? asi sa im dobre predavala DFC na 700 tak preco neist aj ku vacsine.$$$$$$$$$$
Bydlisko: Bernolakovo ( 53 rokov )
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 11. 2. 2012 o 22:48 | odkaz na príspevok
piloti hovorim vam je to len o tom co si kto mysli ale ta pravda je len z casti, ano mame to tu dvaja a kazdy ma jednu dfc do nahrady , teraz dokonca zabieham redline 100 na malom plyne 1650 otackach a kratko tam prepnem 2 plyn 1950 otacok a lietam na malom obraty ake lietavam na velkom plyne mam cca 30 startov a nemam ziadne vole na doske a ani na capoch a ani ziadny problem s DFC ako kazdy pise, moj nazor pokial to vsetko zostavis tak ako sa ma a vsetko zalepis tak ako sa ma tak to bude fungovat a ked mam robit po 20 startoch kontrolu tak ju budem robit a preco nie aj tak si vrtulnik kontrolujem pred kazdym startom a letove vlastnosti podla mna sa vieme bavit len o presnosti co presnejsi je a o obratnosti pisat nebudem lebo kazdy si urobi helinu obratnu ako potrebuje ale oproti starej bezpadlovej hlave to je citelne ine lepsie aj na 700 E osobne som ju lietal jedine co mi tam vadilo bol elektromotor takze vsetkym co o tejto hlave pisu aky je ALIGN na hovna vcetne ceskych for odkazujem nech si to najprv kupia lietaju a potom pisu lebo nemaju ani jednu skusenost cest vynimkam ci su to lekarnici polnohospodari a co som cital nazory tych vyucenych strojarov tak takych si naprdim kolko potrebujem okrem nejkych vynimiek
Tibor889
modelár

Príspevkov: 997

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 2. 2012 o 01:19 | odkaz na príspevok
Howgh to hovori za vsetko
Ci si strojar a ci lekarnik,
pokial nemas DFC hlavu si v tejto sekcii NIK.
Bydlisko: Boleráz-Klčovany ( 46 rokov )
Shake
modelár

Príspevkov: 452

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 2. 2012 o 08:39 | odkaz na príspevok
Jiri:
takze vsetkym co o tejto hlave pisu aky je ALIGN na hovna vcetne ceskych for odkazujem nech si to najprv kupia lietaju a potom pisu lebo nemaju ani jednu skusenost


Velmi dobre napisane.
Bydlisko: Partizánske ( 60 rokov )
martin.b
modelár

Príspevkov: 1066

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 2. 2012 o 08:59 | odkaz na príspevok
len mi pride trosku odvazne kupit si nejaky upgrade za 70E, ked je velka sanca ze mi posle k zemi vrtulnik za 1000E. dakujem pekne, ja by som to vzhladom na vela negativnych reakcii zo sveta neriskoval. ale odvaznym stastie praje ked ti to lieta a si spokojny tak super!
Bydlisko: Nitra
mravecm1
modelár

Príspevkov: 608

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 2. 2012 o 10:14 | odkaz na príspevok
Jiri:
takze vsetkym co o tejto hlave pisu aky je ALIGN na hovna vcetne ceskych for odkazujem nech si to najprv kupia lietaju a potom pisu lebo nemaju ani jednu skusenost

Tvoj argument je sice svojim sposobom logicky, ale nevhodne pouzity . Keby niekto kritizoval letove vlastnosti DFC, tak by to bolo na mieste, ale nevsimol som si, ze by niekto kritizoval letove vlastnosti DFC. Vobec netvrdim, ze to nemoze dobre lietat. Skor tu narazame (teda aspon ja) na konstrukcne problemy, ktore ovplyvnuju dlhodobu spolahlivost tej hlavy. A to si myslim, ze ani ty nemas dostatocne skusenosti, aby si mohol takto argumentovat.

Okrem toho tvoj nazor je len jeden uhol pohladu. Takisto sa nato mozeme pozerat tak, ze sa snazis obhajovat nieco, za co si vyhodil peniaze a nechces si pripustit, ze to nebola prave najrozumnejsia volba. Netvrdim, ze to tak naozaj je, ale je to jedem mozny uhol pohladu, kedze ti nevidim do hlavy.

Prosim ta, nevysvetluj si to nijako zle. Jednoducho mam pocit, akoby sme kazdy hovorili o niecom inom, tak som to chcel uviest na pravu mieru.
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Správa zaslaná: 12. 2. 2012 o 10:41 | odkaz na príspevok
martin.b
ked je velka sanca ze mi posle k zemi vrtulnik .....

nemyslím si že je to o tom, ak máš na to gule, kúp si to, je to vec ktorú ťa nikto nenúti kúpiť si! skôr je to o tom či je tá vec pre teba dôležitá
ja osobne dfc nemám a či si ju kúpim? - uvidím...
aj ja som bol taký zapálený do heli a musel som mať každý upgrade a pod., ale nejako som z toho vytriezvel takže kupujem len veci o ktorých som presvedčený, že majú pre mňa význam a dfc je pre mňa zatiaľ len dizajnová záležitosť, lebo na to čo moje ruky zalietajú mi stačí klasická fbl hlava
chcel by som vedieť, koľko bolo naozaj tých "poslatí k zemi" !??, od úpravy som ten problém nezaregistroval, či???
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 114 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 2 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: